به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
معتمدی زاده خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام پروژه برق رسانی به چاه آب شُرب روستای " فارتُق " بخش دیشموک در کهگیلویه بزرگ خبرداد.

به گزارش خبردنا، " جمال معتمدی زاده " با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی چاه آبی روستای فارتق و انتقال این آب به شهر دیشموک، اظهارداشت: احداث چهار اصله پایه برق فشار متوسط، یک اصله پایه برق فشار ضعیف ، 140 متط شبکه گذاری فشار متوسط و یک دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 100 کیلووات بهمراه برخی تجهیزات دیگر در این پروژه برق رسانی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این پروژه مهم و حیاتی برای شهر دیشموک را بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال معادل 250 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای پروژه برق رسانی از چاه آب شُرب شهر دیشموک در فاصله زمانی بسیار کوتاه بدلیل حساس بودن آن توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه برق رسانی چاه فارتق اکنون به پایان رسیده و امیدواریم هرچه زودتر بهره برداری از این پروژه باهدف انتقال آب به شهر دیشموک انجام شود.

به گزارش خبردنا، شهر دیشموک در 100 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

این شهر دارای امکان باستانی متعددی بوده و دارای ظرفیت های گسترده توسعه ای است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
آقای معتمدی برق مسکن ملی * دهدشت چه شد شما که میگید نمیشه کاری کرد
ولی مرتب پروژه افتتاح میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر: