به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پدر ۴۵ ساله کهگیلویه و بویراحمدی جانی دوباره به بیماران نیازمند اهدای عضو بخشید.

به گزارش خبردنا/ علیرضا باقری افزود: به دنبال تأیید مرگ مغزی مصطفی بهرامی توسط تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأییدکننده و با رضایت و ایثار خانواده مهربان و نوع‌دوست آن جان‌بخش جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدای عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: مرحوم مصطفی بهرامی به دنبال تصادف خودرو بیش از دو هفته در آی. سی.یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری شده بود که بعد از تأیید مرگ مغزی ایشان توسط تیم پیوند، سحرگاه هفتم اسفندماه عمل اهدای عضو انجام شد.

وی با بیان اینکه با اقدام ایثارگرانه این خانواده، چند هم‌وطن از مرگ حتمی نجات یافتند، تصریح کرد: کبد و هر دو کلیه این پدر ۴۵ ساله استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیوند به نیازمندان به دریافت عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز ارسال شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ۹۲ اهدای عضو در این استان خبرداد و خاطرنشان کرد: این اقدام دوازدهمین اهدا عضو در سال جاری در استان بوشهر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: