به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دانشگاه های پنج گانه ای است که اکنون در این استان فعالیت رسمی دارد.

به گزارش خبردنا/ در روز ششم دی ماه 1395 طی حُکمی از سوی "علی اصغر رستمی ابوسعیدی" رئیس دانشگاه پیام نور کشور، " سید سجاد سجادی خواه " از " نورآباد ممسنی استان فارس " جایگزین " سیدعلی سراج " شد که او سُکان این دانشگاه را در خراسان رضوی برعهده گرفته بود.

در این سال ها، دانشگاه پیام نوری انگار وجود نداشت و در حوزه اطلاع رسانی همواره رسانه ها از عملکرد این دانشگاه اظهار نگرانی می کردند.

"سجادی خواه " حدود 2 هفته پیش از ریاست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد کنار گذاشته شد اگرچه در برخی رسانه ها خبر از انتصاب او بعنوان مدیر این دانشگاه در منطقه جنوب کشور خبرداده بودند.

با بررسی های صورت گرفته خبردنا، شنیده می شود حُکم " سجادی خواه " در مدیریت منطقه جنوب کشور بدلیل مخالفت شدید نمایندگان مجلس استان فارس لغو شده چرا که او را مُدیر دولت روحانی می خوانند.

اکنون اسامی مطرح و نام آشنایی که همگی بومی هستند برای ریاست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح اما خبری از انتصاب نیست و اکنون این دانشگاه رئیس ندارد.

" بهرام موحد زاده " ، " ارسلان بی نیاز " و " ادریس رحیمی کیا " گزینه های مطرح برای ریاست این دانشگاه هستند و البته شنیده می شود احتمال انتصاب یک رئیس غیربومی در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد هم وجود دارد.

آنچه این روزها از دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده می شود دانشگاهی بدون رئیس که به امان خدا رها شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: