به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در انتصاب او هیچ نماینده ای دخالتی نداشت و براساس فرایندی مُجزا در این مسوولیت منصوب شده است.

به گزارش خبردنا، " سید سلیمان حسینی نیک " در آئین تودیع و معارفه رووسای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچکدام از نمایندگان استان در مسأله انتصاب من دخالتی نداشته‌اند، اظهارداشت: این عزیزان این فهم و درایت را دارند که دانشگاه فرایندی مجزا دارد.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان نیازمند حمایت است و اگر می‌خواهید معلمی شایسته و بایسته فردا در مدارس تدریس کند امروز باید از دانشگاه فرهنگیان حمایت کنید و ما نیازمند کمک شما هستیم.

حسینی نیک افزود: چیزی که بیش از قبل به آن نیاز داریم تربیت دانشجویانی است که متعهد باشند و من معتقدم دانشجویانی که متعهد باشند، دنبال تخصص هم می‌روند. 

رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با برشمردن خدمات صورت گرفته در پنج سال گذشته، اظهارداشت: اینکه سُکان مدیریت را به کسی دیگر در مدیریت بسپاریم یک امر طبیعی است و حق دولت‌ها است که نیروهای خود را تغییر دهند.

نوروز هاشمی باتاکید براینکه ما به عنوان کسی که در دانشگاه فرهنگیان معلم تربیت می‌کنم اگر اشتباهی کنیم می‌توانیم جامعه‌ای را به فنا دهیم، خاطرنشان کرد: در دوران مدیریتم سیاسی کاری نکردم چرا که معتقدم دانشگاه جای فعالیت‌های سیاسی هست اما جای سیاسی‌کاری نیست.

وی با تقدیر از " غلامرضا تاج گردون " نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: دکتر تاج گردون بعنوان بزرگمرد خطه جنوب بدون اینکه یک بار در مسائل دانشگاه ورود کند به دانشگاه کمک کرد و البته باید بگویم که دیگر نماینده‌ها کمتر با دانشگاه ارتباط داشتند.

هاشمی تاکیدکرد: دانشگاه اگر بخواهد به سیاسی بازی روی بیاورد، رسالت خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبردنا، در پایان این آئین، " سید سلیمان حسینی نیک " جایگزین " نوروز هاشمی " در دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

" حسینی نیک " در سال های 93 تا 95 نیز این مسوولیت را برعهده داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
اگه ما اونجا بودیم همچین حرفی نزد
نام:
ایمیل:
* نظر: