به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
تغییر مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری نسبت به یکماه پیش بخود گرفته و هر روز شاهد شنیدن و خواندن اخباری از این تغییرات هستیم.

به گزارش خبردنا/ بعد از کش و قوس های فراوان برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اکنون بنظر می رسد برای انتصاب مدیران سایر دستگاههاهی اجرایی و شرکت های خدمات رسان حساسیت کمتری در جامعه و جریانات سیاسی باشد.

بانگاهی اجمالی به این تغییرات می توان گفت فاتح این روزهای انتصابات در استان کهگیلویه و بویراحمد کسی نیست جز " سیدناصر حسینی پور " عضو کمیسیون اصل نود و نماینده گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی.

اگرچه بنظر می رسد انتصابات مدیریت ها در این استان سهمیه بندی شده اما اگر اینگونه هم باشد باز این " سید ناصر " " باوی هاست " که سهمیه های خود را بخوبی چینش می کند.

دانشگاه فرهنگیان روز گذشته هشتم اسفندماه شاهد انتصاب " سیدسلیمان حسینی نیک" بود که البته ادعا کرد که در انتصاب او هیچ نماینده ای دخالت نداشته اما افکار عمومی حتما چنین ادعایی را از او نخواهند پذیرفت و نقش " سیدناصر " در این انتصاب یقینا پُررنگ است.

گفته می شود اداره کل بهزیستی را  " امین بابویی " معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی و " لیدر " نماینده کنونی گچساران از آن خود می کند.

اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس را هم گفته می شود یک " حسینی نیک " دیگر با نام " سیدرضا " بدست خواهد گرفت.

همچنین گفته شده بزودی " حبیب عاملی مقدم " عضو شورای شهر دوگنبدان مرکز گچساران معاون استاندار می شود.

اداره کل امور آب را به " آرش مُصلح " که سابقه مسوولیت استانی این اداره کل را در دو دوره متفاوت باخود بهمراه دارد بزودی بدست می گیرد.

اگرچه باید منتظر انتصاب " فرشید کرمی " در اداره کل ورزش و جوانان استان همچنان ماند اما اگر این اتفاق بیفتد حتما پازل " سیدناصر " در چینش مدیران استانی کامل تر خواهد شد.

انتصابات برخی دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان در حال پیگیری بوده و باید منتظر روزها و هفته های پیش رو در این ارتباط بود اما آنچه اکنون می توان گفت این است که " سید ناصر باوی ها " این روزها فاتح انتصاب و چینش مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتصاب " حسام رحمانی " معاون سابق شهردار دوگنبدان در ریاست دفتر تهران بنظر می رسد یکی از اساسی ترین دلایل سرعت بخشی به چینش های مدیریتی این روزهای " سیدناصر "باشد.

" مهدی روشنفکر " با فاصله کمی در رقابت با "حسینی پور " در این روزها قرار دارد و البته " موحد " نماینده کهگیلویه بزرگ با این دو نماینده استان در حوزه چینش مدیریت های استانی، " فاصله " دارد.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که برخی انتصابات را متوجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دولت می دانند که این دیدگاه نزد افکار عمومی یک دیدگاه مطرود بوده و حتما نقش نمایندگان مجلس در انتصابات را پُررنگ تر از استاندار و تیم دولت می دانند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
برق هم نگه میداره - درضمن راه -اب فاضلاب - صنعت ومعدن هم به کهگیلویه رسید
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
امین الله بابویی که از نیروهای دکتر تاجگردون است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
1
راه متعلق به روشنفکر است و نیرویش آماده است درود
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
نمایندگان معرفی می کنند استاندار اسامی را می فرستد تهران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
مدیرکل فنی وحرفه ای حانم اسدی هم به توصیه حسینی پورابقاشده
نام:
ایمیل:
* نظر: