به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

خبردنا/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم بزرگ خود برای دیدار با مس رفسنجان را گرفت.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت برای کاهش اختلاف امتیاز خود با استقلال تهران چاره‌ای جز بردن در ورزشگاه آزادی ندارند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس سرانجام تصمیم خود را برای ادامه حضور حامد لک در چارچوب دروازه این تیم تغییر داد. او که در هفته‌های گذشته عملکردی نه چندان قابل قبول داشت با انتقادات فراوان هواداران و کارشناسان روبرو شد تا یحیی نیز دست از حمایت او بردارد و احمد گوهری را برای ایستادن درون دروازه سرخپوشان انتخاب کند.

سرمربی پرسپولیس با آگاهی از موتور گلزنی قدرتمند مس رفسنجان قلب خط دفاع این تیم را نیز تغییر داد تا سید جلال حسینی بار دیگر در کنار وحدت هنانوف قرار بگیرد. سعید آقایی و رامین رضائیان نیز مدافعان کناری این تیم را تشکیل خواهند داد.

کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک هافبک‌های مرکزی پرسپولیس خواهند بود تا در کنار مهدی ترابی و احسان پهلوان بتوانند بازی رو به جلوی این تیم را اجرا کنند.

پرسپولیس برای فرو ریختن دروازه مس از وحید امیری و مهدی عبدی در خط حمله استفاده می‌کند.

عبدی در حالی بار دیگر به خط حمله تیمش اضافه شد که حامد پاکدل به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته و عیسی آل کثیر همچنان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی غایب هستند.

باید دید تاکتیک گل محمدی برای کسب سه امتیاز مقابل شاگردان محمد ربیعی به کجا ختم می‌شود و می‌تواند قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر را از زیر فشار هوادار خارج کند یا سرخ‌ها باز هم امتیاز از دست خواهند داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: