به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
امام جمعه دیشموک:
امام جمعه دیشموک در کهگیلویه بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست براساس قانون با سارقان تجهیزات برق در این بخش برخورد قاطعی داشته باشند.

به گزارش خبردنا/" حجت الاسلام علی کبر راوند " گفت: داستان سرقت کابل و ‌ترانس برق در استان کهگیلویه و بویراحمد رویه‌ای شده که سارقان از سال‌ها پیش آغاز کرده‌اند و تاکنون ضررهای زیادی متوجه بخش دولتی و همچنین مردم شده است.

وی با برشمردن برخی از خدمات صورت گرفته در مناطق محرومی چون دیشموک، اظهارداشت: سرقت کابل برق و ترانس تقریبا در همه نقاط این استان مُد شده و باید تدبیر و چاره‌ای برای جلوگیری از این کار کرد.

امام جمعه دیشموک در کهگیلویه بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما تاکید داریم با سارقانی که دستگیر می‌شوند برخورد سخت‌تری شود تا دولت و مردم را دچار خسارت و ضرر و زیان نکنند و به عبارت دیگر اجازه ندهیم تخم‌مرغ دزد شتر دزد شده و چنان جسارت پیدا کنند که دست به سرقت‌های بزرگ‌تر بزنند.

راوند، سرقت از منابع آبی و برقی را غیرقانونی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با سارقان برخورد کنند و نگذارند این اتفاقات ناگوار در سطح این شهر رخ بدهد.

وی گفت: متأسفانه برخی افراد با این اقدام ناشایست بسیاری از مردم را در تنگنا قرار داده و سبب مشکلات متعددی در این شهر شده ند که برنامه‌ریزی برای مقابله با این حرکات ناشایست بسیار ضروری است.

امام جمعه شهردیشموک با بیان اینکه فاصله این شهر با شهرستان کهگیلویه 95 کیلومتر است و خدمات نظام به این منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با زمان پهلوی قابل مقایسه نیست،‌ یادآور شد: در حوزه ارتباطات،‌گازرسانی،‌ برق و تلفن آمار بسیار خوبی را شاهد هستیم که بیش از این آمار آن نزدیک به صفر بوده و قبل از انقلاب به این منطقه هیچ خدماتی داده نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: