به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
2 پروژه برق رسانی در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبردنا/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این پروژه ها، اظهارداشت: همزمان با عید مبعث و بمناسبت این روز میمون و مبارک، 2 پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال در روستای اسلام آباد لیشتر و کوی دادگستری شهرستان گچساران افتتاح و به بهره برداری رسید.

"جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با رسانه ها گفت: این 2 پروژه برق رسانی در روستای اسلام آباد لیشتر با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال و در کوی دادگستری گچساران با اعتباری معادل 27 میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی، بهره گیری از فناوری روز صنعت برق و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین دلایل افتتاح این پروژه ها عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار بهره بردار در 2 پروژه برق رسانی عنوان شده را هزار و 500 خانوار برشمرد و خاطرنشان کرد: 95 اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در این پروژه ها احداث شده است.

معتمدی زاده، تعداد تابلوهای برق احداث شده در این پروژه ها را 11 تابلو ذکر و خاطرنشان کرد: هفت ترانسفورماتور جدید نیز در 2 پروژه برق رسانی افتتاحی گچساران نصب و وارد مدار شده اند.

وی، طول شبکه های برق رسانی در پروژه های افتتاحی برق رسانی گچساران را 17 کیلومتر عنوان و اظهارداشت: 15 کیلومتر و 500 متر از این شبکه ها، فشار ضعیف و مابقی شبکه فشار متوسط بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از شرکت های پیمانکاری اخگر انرژی و خیبر انرژی این پروژه ها، یادآورشد: شروع و اتمام عملیات اجرایی 2 پروژه افتتاحی برق رسانی در شهرستان گچساران، 90 روز بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: