به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
هنرمندان هفت ماه فرصت داشتند تا آثار خود را تا دوم آبان ماه مصادف با میلاد حضرت محمد (ص) تهیه کنند و در این مدت ۵۷۰۰ اثر ادبی و هنری در رشته‌های مختلف از ۴۰ کشور دنیا دریافت شد.

 خبردنا : رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از کسب جایزه سوم کنگره جهانی «محمد (ص) پیامبر رحمت» توسط هنرمند هم استانی خبر داد.

به گزارش " خبردنا" ، " شریف اسلامی" افزود: عبدالرسول شریفی هنرمند کهگیلویه بویراحمدی موفق به کسب جایزه سوم بخش نقاشی اولین کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» شد.
وی ابراز داشت: کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» از ۲۱ اسفند سال گذشته در حرم مطهر شاه چراغ (ع) در هفت زبان و ۲۵ رشته ادبی و هنر رونمایی شد.
اسلامی افزود: هنرمندان هفت ماه فرصت داشتند تا آثار خود را تا دوم آبان ماه مصادف با میلاد حضرت محمد (ص) تهیه کنند و در این مدت ۵۷۰۰ اثر ادبی و هنری در رشته‌های مختلف از ۴۰ کشور دنیا دریافت شد.
وی افزود: همچنین تمامی استان‌های کشور در این رویداد شرکت کردند و آثار خود را به دبیر خانه کنگره ارسال کردند و سپس آثار داوری شد.
اسلامی تصریح کرد: با اعلام رأی داوران، عبدالرسول شریفی هنرمند هم استانی موفق شد جایزه سوم بخش نقاشی اولین کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» را کسب کند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: