به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از کشف و ضبط یک تن پای مرغ فاسد شده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا/ حسینی گفت: با توجه به اهمیت تامین سلامت فرآورده‌های خام دامی و صیانت از حقوق شهروندان ، طی بازدیدهای ادواری انجام شده توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان از مراکز نگهداری و عرضه مواد خام دامی شهرستان مقدار یک تن پای مرغ به دلیل عدم هویت و نشان ، عدم رعایت موازین بهداشتی و فساد محموله ضبط و پس از طی مراحل اداری و قانونی محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی گفت: تذکر و اخطارهای لازم در خصوص رعایت موازین بهداشتی در تولید و توزیع این فرآورده به مالک و مسئول فنی واحد داده شد و برابر مقررات برخورد قانونی لازم با متخلفین به عمل خواهد آمد.

حسینی از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت: این طرح از 25 اسفندماه سالجاری با سه اکیپ ثابت و سیار آغاز و تا 14 فروردین سال 1401 ادامه خواد داشت.

رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با بیان این مطلب که انجام بازدید های دوره ای و نمونه برداریهای ادواری در جهت ارتقای بهداشتی محصول تولیدی به صورت مرتب ادامه دارد، افزود: در صورت مواجه با موارد غیر بهداشتی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت و در این راستا از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن همکاری لازم با مجموعه دامپزشکی ، مراتب تخلفات حوزه فرآورده های خام دامی را به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: