به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
دانش آموزان پایه های ششم ابتدایی و نهم متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد می توانند با ورود به سامانه ملی azmoon.medu.ir در این آزمون نام نویسی کنند.

 خبردنا : رئیس واحد استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان نام نویسی و برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در استان را اعلام کرد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، "عبدالرحمان چمن آرا" گفت: زمان نام نویسی در این آزمون ۱۰ روز بوده و از ۱۶ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی افزود : دانش آموزان پسر و دختر پایه های ششم ابتدایی و نهم متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد می توانند برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند.

به گفته رئیس واحد استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان، زمان برگزاری این آزمون برای دانش آموزان پایه ششم استان ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ و برای دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول استان نیز ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ است.

چمن آرا گفت: دانش آموزان پایه های ششم ابتدایی و نهم متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد می توانند با ورود به سامانه ملی azmoon.medu.ir در این آزمون نام نویسی کنند.

او می گوید: شرط مهم برای شرکت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ است.

چمن آرا گفت: شرط مهم برای شرکت دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون نیز داشتن حداقل معدل کل سالانه ۱۹ در پایه هشتم نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ است.

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید پرند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
چجوری سبت کنم
نام:
ایمیل:
* نظر: