به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
روشنفکر نماینده مردم از شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه تذکر داد.

به گزارش خبردنا/ مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه دولت سیزدهم تذکر داد.

وی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین آورده است که تالار فرهنگ و هنر یاسوج در سال ۸۷ کلنگ زنی شد قرار بود در یک بازه زمانی است ساله به بهره‌برداری برسد ولی بعد از گذشت ۱۳ سال هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است و بخش خصوصی نیز به دلیل بی‌مهری‌ها رغبتی برای ورود به این پروژه ندارد.

در تذکر روشنفکر خطاب به وزیر ارشاد آمده که ضروری است وزیر محترم نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز و تعیین تکلیف این پروژه در کمترین زمان ممکن اقدام کند این پروژه در حال فرسایشی شدن است و همه ساله شاهد افزایش قیمت تمام شده مصالح هستیم‌.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی چنین آورده که دلیل عدم تبدیل وضعیت و عدم پرداخت فوق‌العاده خاص به نیروهای شرکتی و طرحی بهداشت و درمان چیست؟

در تذکر مهدی روشنفکر به عین‌اللهی آمده که نیروهای رسمی پیمانی قراردادی و طرحی مجموعه بهداشت و درمان در دو سال شیوع کرونا متحمل مشکلات متعدد روحی جسمی و خانوادگی شده و برخی نیز در این راه به شهادت رسیده‌اند.

این نماینده مجلس در ادامه تذکر خود چنین آورده بررسی‌ها نشان می‌دهد کار بهداشت و درمان از پرداخت فوق‌العاده خاص محروم بوده و حتی نیروهای شرکتی حقوق زیر ۲ میلیونی خود را در چند ماه دریافت نکرده‌اند و در واقع بقال سر کوچه بیش از وزارت بهداشت هوای آنها را دارد.

روشنفکر خطاب به عین اللهی در تذکر خود چنین آورده است که تبدیل وضعیت مهمترین و در واقعه کوچکترین مطالبه نیروهای شرکتی و طرحی و مراکز درمانی و بهداشتی از وزارت و مجلس است که باید وزیر بهداشت و درمان تا حصول نتیجه از تلاش و پیگیری غفلت نکند.

نماینده مردم سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی همچنین به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده و چنین گفته که شناسایی سودجویان وام ودیعه مسکن مطالبه مردم است.

در تذکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون به رستم قاسمی آمده که سال ۹۹ در ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت وام ودیعه مسکن برای کمک به مستاجران خسارت دیده است کرونا تصویب اما متاسفانه سودجویان با استفاده از سلاح های موجود در سامانه های وزارت راه با قراردادهای صوری تسهیلات ودیعه گرفته در حالی که بسیاری از خانواده‌های مستحق از دریافت تسهیلات محروم شده‌اند.

مهدی روشنفکر در ادامه تذکر خود تصریح کرده که این وزارتخانه هرچه سریعتر سودجویان ودیعه مسکن را شناسایی و تسهیلات را بازگرداند.

https://khabardena.ir/

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
1
خداييش کم تعریف الکی بییت. کو روشنفکر فقط سی خوش و خویش قوملش کار ایکنه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
1
چرا به اونایی که مدیرانت را گذاشتن تذکر نمیدی
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
1
زهلت رههههههه . خخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر: