به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
 سرعت زیاد، تصادف شاخ به شاخ و زندگی نباتی تا آخر عُمر، نتیجه تصادف هولناک نعمت الله، جوان 29 ساله بویراحمدی است که اکنون و در فاصله کمتر از 2 ماه چهره اش به مردان 50 ساله می ماند.

به گزارش خبردنا/ نعمت الله بیدارمغز متولد ۱۳۷۱ ساکن روستای چالدال از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که 20 سال پیش و در سن 9 سالگی خود، پدر را از دست می‌دهد و به همراه برادر و مادری پیر به زندگی‌اش در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و اجتماعی ادامه دادند.

 بیست ششم دی ماه امسال روزی تلخ  برای نعمت الله و خانواده اش بود.

عموی نعمت الله در گفت و گو با ایلنا می گوید:  بیست ششم دی ماه امسال نعمت الله در جاده یاسوج به سمت روستای شاه مختار با یک خودروی سمند تصادف شاخ به شاخی می‌کند به گونه ای که پزشکان در ساعات اولیه این تصادف از ادامه زندگی اش ناامید می شوند.

او می گوید: پزشکان برای احیای جان نعمت الله بسیار تلاش کردند اما تصادف به حدی وحشتناک و سخت بود که باعث  قطع نخاع  پسر برادرم شد و او اکنون قادر به هیچ گونه حرکتی نیست.

عموی نعمت الله با اظهار تاسف فراوان از وضعت کنونی نعمت الله و خانواده او گفت: نعمت الله این روزها در شرایط اسفناکی بسر می برد ، چندین مرحله باید عمل جراحی کند و متاسفانه پول لازم برای انجام این عمل ها را نداریم.

او می گوید: نعمت الله با لوله تِراک نوشیدنی می‌نوشد و امکان خوردن غذا برای او وجود ندارد و آنچه می‌خورد تمامی باید به صورت مایع باشد.

وی از تلخ تر شدن زندگی روزانه خانواده نعمت الله هم سخن گفت و اظهارداشت: خانواده او باید روزانه نعمت الله را تَر و خشک کنند به گونه ای که به مریضی دیگری گرفتار نشود و این موضوع نیازمند هزینه های جانبی دیگری در حوزه درمان است که خانواده نعمت الله به سختی برخی از هزینه ها را تامین می کنند.

مادر نعمت الله که این روزها همدم آه و ناله پسرش است هم با چشمانی اشکبار گفت: فرزندم شرایط مناسبی ندارد و به دلیل شرایط سخت مالی شرایط بر ما هر روز تنگ تر می شود و مانده ام برای نجات جان فرزندم چه کنم.

وی افزود: خانواده ما خانواده فقیری است و  به‌خاطر درد و رنج فرزندم، نیازمند کمک و حمایت مردم و مسئولان هستیم و حتما همه می دانند که یک مادر به‌خاطر داشتن چنین فرزندی، هر روز می‌میرد و زنده می‌شود.

او گفت: امیدمان بعد از لطف خدا به کمک های دلسوزانه مردم است و از همه کسانی که داستان زندگی فرزند مرا می‌خوانند می خواهم خواهش کنم و بگویم هرچه در توان دارند به ما کمک کنند تا شاید بتوانم فرزندم را از این شرایط نجات دهم.

 از کسانی که علاقمند کمک به این جوان بویر احمدی هستند می‌تواننند با تلفن ۰۹۱۷۱۴۳۳۶۲۰ ( بیدارمغز- عموی نعمت الله ) تماس بگیرند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: