به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
فرماندار:
فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد و بیان برخی الفاظ از سوی برخی مدیران این شهرستان در دولت سیزدهم انتقاد و این برخوردها و الفاظ را در شآن مدیران انقلابی ندانست.

به گزارش خبردنا/، " روانبخش دیهیمی خوب" در نشست شورای اداری گچساران گفت: متاسفانه برخوردها و الفاظی از سوی برخی مدیران دیده می شود که اصلاً در شآن یک مدیر انقلابی نیست چراکه تکریم ارباب رجوع اولویت کاری مدیران شود.

وی با تاکید براینکه مدیران شهرستان گچساران باید همیشه پای کار بوده و پاسخگوی تلفن خود باشند، اظهارداشت: در سال آینده و بعد از تعطیلات نوروزی، مکاتبه دستی اداری وجود نخواهد داشت و فقط از طریق شبکه دولت، مدیران دستگاههای اجرایی می توانند نامه‌ها و درخواست‌های خود را ارسال کنند.

فرماندار گچساران گفت: مُدیران باید برای انجام کارهای خود برنامه ریزی داشته و آن را به نحو احسن انجام دهند و با توجه به فرارسیدن چهارشنبه سوری و تعطیلات پایان سال، ادارات از سالم بودن دوربین های مداربسته خود مطمئن شده و هر اداره ای نیروهای کشیک خود را برای تعطیلات نوروز مشخص کنند.

دیهیمی خوب با اظهارتاسف از اینکه هنوز تعدادی از مُدیران شهرستان گچساران از خودروهای ادارات برای کارهای شخصی خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این تخلف محرز است و مدیران به هیچ عنوان حق استفاده شخصی از امکانات دولتی را ندارند.

وی از نارضایتی شهروندان گچساران در حوزه خدمات شهری و زیباسازی شهر دوگنبدان خبرداد و ادامه داد: گچساران از لحاظ رنگ بندی کرونایی به رنگ قرمز در آمده و باید شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و در راستای تزریق واکسیناسیون هر چه زودتر اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: