به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
اولین مدیرکل امور آب استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش خبردنا/دکتر آرش مُصلح، دانشمند آبی وزارت نیرو و استان کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام شایسته بعنوان مدیرکل امور آب این استان منصوب شد.

انتصاب دکتر مُصلح را می توان یکی از بهترین انتصاب های صورت گرفته در دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست چرا که او تمامی مراحل سازمانی را بخوبی طی کرده است.

کارشناس ارشد منابع آب و زمین شناسی، کارشناس نظارت ژئو تکنیک سد کوثر در دهه ۷۰ با تیم طراحی روسیه ، مدیر اداره آب گچساران و باشت در سالهای ۸۵ تا ۸۸ ، مدیرعامل آب منطقه ای در سالهای ۸۹ تا ۹۱ ، رئیس شورای هماهنگی آب و برق استان در سال ۹۰ ، معاون حفاظت و بهره برداری و معاون برنامه ریزی و بودجه آب منطقه ای از مهمترین مسوولیت های دکتر مُصلح بوده است

بیشترین طرح های مهم آب استان مربوط به دوره مدیرعاملی دکتر مُصلح در سالهای ۸۹ تا ۹۱ است که از جمله آنها می توان به افتتاح طرح عظیم آب رسانی از سد کوثر به گچساران در سال ۹۰ ، افتتاح شبکه مُدرن ۵۰۰ هکتاری خیرآباد در سال ۹۱ ، کلنگ زنی شبکه ۲۵۰۰ هکتاری لیشتر در سال ۹۰ ، بازسازی طرح کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی امامزاده جعفر(ع) در سال ۹۰  ، تکمیل مطالعات سد شیو در باشت در سال ۹۰ ، کلنگ زنی سد تنگ سرخ  ، کلنگ زنی سد سرپری  ، کلنگ زنی طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک ، اجرای طرح جامع آب استان  و کلنگ زنی طرح پنج هزار و ۵۵۵ هکتاری دهدشت غربی یاد کرد.

دکتر مُصلح، ۲۴ سال سابقه در حوزه صنعت آب دارد که ۱۳ سال آن عضو اصلی هیئت مدیره آب استان کهگیلویه و بویراحمد  بوده است.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد فردا پنجشنبه نوزدهم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در سالن آموزش  و پرورش برگزار می شود.

خبردنا با تقدیر فراوان از تلاش های برادر مهندس رسول فرهادی عزیز ، مدیرعامل سابق آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، انتصاب برادر دکتر آرش مُصلح را تبریک و بطور حتم  شاهد تحولاتی شگرف در حوزه آب در این استان خواهیم بود ان شاالله. 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهیخته آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
دانشمندیش معلوم خواهد شد ، ار نمیریم نه پیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
از اقدامات نماینده محترم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
اگرایشون دانشمندآبی هست،چراداره عمرش تواین استان کی به کی تلف میکند؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
پاچه خواری هم اندازه داره
دانشمند
نام:
ایمیل:
* نظر: