به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
احترام به جایگاه ایثار و شهادت و جانبازان دوران دفاع مقدس اقدام ارزشمندی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روز اول خدمت در استان در دستور کار قرار داد.

 به گزارش خبردنا/ادای احترام و غباروبی گلزار مطهر شهدا برنامه‌ای بود که دکتر احمدزاده در واپسین روزهای سال و در آستانه بهار در دستور کار قرار داد و با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدا ادای احترام کرد البته در این برنامه اقدام زیبا و حرکت ارزشمندی رخ داد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

دکتر احمدزاده در این مراسم پای صحبت‌های جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی نشست و بدون تشریفات خاص اداری و مدیریتی از این جانباز دلجویی کرده، دست جانباز را گرفته و با احترام برای سخنرانی به جایگاه برده تا مدیران از سخنان و رهنمودهای یکی از یادگاران دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

این اقدام دکتر احمدزاده می‌تواند سرمشق و الگوی مناسبی برای سایر مدیران استان باشد تا بتوانند در مسیری قدم بردارند که حفظ حرمت یادگاران دفاع مقدس و کسانیکه تمام هستی خود را در دفاع از جان و مال و خاک سرزمین خود به میدان مقابله با دشمن قرار داده باشد عملیاتی و الگوساز باشد.

دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از این هم نشان داد ارزش و احترام جانبازان و خانواده‌های بزرگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی کلمه معتقد و باور دارد که باید شان و جایگاه جانبازان و خانواده ایثار و شهادت جدی گرفته شود.

وی از بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه استاندار همواره یکی از راهبردهای مهم و اساسی مدیریتی استانداری  را احترام گذاشتن به شان،جایگاه و ارزش بالای یادگاران دفاع مقدس دانسته و بارها در این مسیر قدم برداشت.

در این برنامه، پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،حجت الاسلام والمسلمین خاضع مشاور استاندار در امورروحانیت، شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسولان استاندار را

 

نام:
ایمیل:
* نظر: