به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد آرایش رسانه ای برای توسعه زیرساخت ها در این استان یک ضرورت است.

به گزارش خبردنا، امین درخشان در نشست رسانه ای با تاکید براینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد باید آرایش رسانه ای جهت کمک به مدیران در راستای زیرساخت های توسعه ای صورت گیرد.

وی گفت: اساس حرکت رسانه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد باید کمک به توسعه باشد و شایسته نیست رسانه ها وقت خود را برای کارهای جزئی نظیر انتصابات مدیریتی به هدر دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه ها حق انتقاد منصفانه از مدیران را دارند، اظهارداشت: هیچ مدیری حق اعتراض به انتقادات سازنده و منصفانه رسانه ها را ندارد.

درخشان افزود: از رسانه های مُنتقد مُنصف بطور حتم حمایت می شود و البته از رسانه ها انتظار داریم که جریان ساز در راستای توسعه استان باشند.

وی از فعالیت ۲۰۰ فعال رسانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و تصریح کرد: میانگین نرخ فعالیت رسانه ها در این استان نسبت به نرخ کشوری بالاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه برخی از پایگاه های خبری فعال در این استان فاقد مجوز قانونی بوده که زیبنده و در شآن این رسانه ها نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: