به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بیشترین فعالیت ها در فضای مجازی متعلق به این استان است و کسی یا کسانی هم بر روند آن نظارتی ندارند.

به گزارش خبردنا، " رحیم اکرامی " در نشستی با مُدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر ملک نسب دانشگاه یاسوج گفت: فضای مجازی فرصت خوبی برای کسانی شده که به خیلی از مسائل پایبند نیستند و متاسفانه بیشترین فعالیت ها در این فضا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل می گیرد.

وی با اظهار نگرانی خود از کنترل نشدن فضای مجازی، اظهارداشت: فرزندان ما متاسفانه وارد این فضا شده اند و معلوم نیست " تَه " آن به کجا می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: در فضای مجازی به بسیاری از ادارات و دستگاه های خدمات رسان بی مهری می گردد و نمی شود هم بخوبی پاسخ این بی مهری ها را بدلیل کنترل نشدن این فضا، داد.

اکرامی با تاکید براینکه روابط عمومی ها نباید بنشینند و فضای مجازی به دستگاه های اداری آنها حمله کند، خاطرنشان کرد: مسوولان روابط عمومی ها پیش از حمله فضای مجازی، باید تبیین گر تلاش های مجموعه اداری خود باشند.

وی گفت: متاسفانه در فضای مجازی، برخی با رفتارهای خشن، چهره زیبای یاسوج را خشن معرفی کرده و می کنند که در عالم واقعیت چنین چیزی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با برجسته خواندن نقش مُعتمدین در کاهش آسیب های اجتماعی، ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی بدلیل کنترل نشدن، بسترساز گسترش بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و نقش مُعتمدین را در این ارتباط کمرنگ نموده است.

اکرامی از دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا فضای مجازی بر بسیاری از ارزش ها سایه شوم خود را نیفکنده است تدبیر ویژه ای بیندیشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: