به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط سه دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان گچساران این استان در روز گذشته خبرداد و اظهارداشت: با پیگیری های فنی صورت گرفته، سه دستگاه رمز ارز غیرمجاز در یکی از مَحلات شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه متاسفانه ماینر‌های غیرمجاز خسارات فراوانی را به شبکه‌های توزیع نیروی برق وارد می‌کنند، خاطرنشان کرد: ناپایداری، نوسانات، سوختن وسایل برقی، بالا بُردن نرخ تلفات انرژی و خسارات به بیت المال از مهمترین معایب استفاده از ماینر‌های غیرمجاز است.

وی میزان خسارات وارده ماینر‌های غیرمجاز کشف و ضبط شده روز گذشته ( بیست سوم اسفندماه ) به شبکه‌های توزیع نیروی برق این استان را حدود یک میلیارد ریال عنوان و یادآورشد: از همه مشترکان برق می خواهیم با رعایت الگو‌های مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت‌های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز را به شماره ۱۲۱، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: همه تلاش مجموعه صنعت برق، ارایه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته است، اما متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند.

معتمدی زاده گفت: با هدف کاهش پیک بار شبکه، جلوگیری از خاموشی سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، گروه های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و همه نواحی ۹ گانه را رصد می‌کنند.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، توان مصرفی هر دستگاه شناسایی شده ماینر غیرمجاز را ۲ و ۱۵ دهم کیلووات ذکر و بیان کرد: بخشی از کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز رمزارز با گزارش مردمی و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی، قضائی و پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی انجام می شود.https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: