به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آئین تجلیل از کارگردان این استان که در جشنواره فیلم فجر امسال دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین را دریافت کرد خبرداد و اظهارداشت: این آئین، با حضور رسانه ها، مدیران برخی دستگاههای اجرایی، شرکت های خدمات رسان و مُدیران روابط عمومی ادارات برگزار می شود.

به گزارش خبردنا/ جمال معتمدی زاده به رسانه ها در یاسوج گفت: فیلم" دِرب" به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران سیدهادی و سید رضا مُحقق در چهلمین جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه امسال در تهران برگزار شد توانست از هیات داوران، دیپلم افتخار و تندیس سیمرغ بلورین را از آنِ خود کند.

وی افزود: این فیلم، داستان دو برادر معلول است؛ یکی از آن‌ ها به هیچ وجه قادر به حرکت نیست ولی برادر دیگر تنها از ناحیه پا به پایین فلج مادرزادی است و او نان آور خانواده محسوب می‌ شود، روزی برق خانه آن‌ ها می‌رود و بعد از مدتی سیمبان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد که برای مشکل آن‌ ها به خانه‌ شان مراجعه می‌ کند، وضعیت شان را می‌ بیند و از لحاظ اخلاقی و وجدانی به هم می‌ ریزد. در این میان موتور تُشَکِ برقی برادر معلول از کار می‌ افتد و مأمور درصدد راه‌ اندازی دوباره ی آن است که اتفاقاتی رخ می‌ دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ، آقای مُحقق کارگردان فیلم به زیبایی و در یک روایت زیبا، تلاش های دلسوزانه این سیمبان شرکت برق را به نمایش درآورده است، اظهارداشت: اتفاقات فیلم در یک مکان جغرافیایی مشخص به نام «دِرب» که به معنای کشمکش میان مرگ و زندگی است، می‌ افتد، این مکان یکی از روستاهای توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معتمدی زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون وظیفه خود می داند به پاس زحمات دلسوزانه آقای مُحقق کارگردان این فیلم، از ایشان بطور نمادین و به نمایندگی از تمام دست اندرکاران فیلم " دِرب " در یاسوج تجلیل کند.

وی زمان برگزاری آئین تجلیل از کارگردان فیلم " دِرب " در یاسوج را چهارشنبه (فردا) بیست چهارم اسفندماه جاری ساعت 10 صبح در اتاق بازرگانی این شهر واقع در خیابان دادگستری سابق و جنب اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش تمام همکاران خود بویژه نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در شهرستان های 9 گانه استان که شبانه روز مسوولیت خدمات رسانی مطلوب به مُشترکین برق را دارند نیز تقدیر کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
چه ربطی به شما اداره برق داره
برا ماندگاری بیشتر
مدیر پایگاه

سلام/ فیلم دِرب روایتگر تلاش یک مامور برق برای برقدار نمودن خانه 2 معلول مادرزاد است که تُشک یکی از این معلولان با برق کار می کند / 

نام:
ایمیل:
* نظر: