به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از پنج سال، شرایط منع صدور مجوز احداث مرغداری گوشتی و تخم گذار در استان برداشته شد.

 به گزارش خبردنا/سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از اعطای مجوز تاسیس مرغداری در همه مناطق استان خبرداد و اظهار داشت: از سرمایه گذاران و متقاضیان پرورش طیور در این استان حمایت می کنیم و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: صدور پروانه پرورش مرغ، چه تخم ‌گذار و چه گوشتی ممنوع بود این در شرایطی بود که استان حدود نیمی از گوشت مرغ و تخم مرغ مصرفی خود را تولید می کرد.

استاندار ابراز داشت: دلیلی ندارد با چنین شرایطی ایجاد مرغداری در استان منع باشد در حالی که برای تامین مرغ و تخم مرغ باید از استان های همجوار و با قیمت بالاتر هم با مشکلات عدیده ای مواجه شویم.

وی تصریح کرد: اگر صنعت مرغداری در استان رونق یابدعلاوه بر ایجاد اشتغال و تامین مرغ و تخم مرغ، چنانچه مازاد تولید داشته باشیم می توانیم به کشورهای همسایه هم صادرات داشته باشیم.

احمدزاده به صدور مجوز برای احداث کشتارگاه در یاسوج، دهدشت و گچساران تاکید کرد.
استاندار تصریح کرد: از متقاضیان کشتارگاه در استان به خوبی استقبال می شود و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از آزادسازی صدور مجوز نانوایی در یاسوج خبر داد و گفت: مجوز نانوایی در یاسوج آزاد شود.

دکتراحمدزاده اظهار داشت: به متقاضیان مجوز نانوایی ها تسهیلات لازم اعطا می گردد.
وی تاکید کرد: دلیلی ندارد که کیفیت و کمیت نان در یاسوج اینقدر پایین باشد و مجوزی هم صادر نشود.

احمدزاده ابراز داشت: باید نانوایی ها زیاد شوند تا هم دسترسی برای مردم آسان و کمبودها برطرف و هم ایجاد رقابت و افزایش کیفیت نان شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با افزایش نانوایی ها هرجایی که کیفیت پایین بود فورا مجوز آنجا لغو می شود.

احمدزاده به حمایت بی چون چرا از میدان میوه و تره بار یاسوج تاکید کرد و گفت: این میدان باید برپا بماند و دست سوداگری و مافیای میوه در یاسوج کوتاه شود و میوه با کیفیت و نرخ واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی نظارت مستمر بر میوه فروشان و برخورد شدید با گران فروشان میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: تعزیرات باید با دو برابر ظرفیت پای کار بیاید و دستگاه های مرتبط حمایت کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تامین کالاهای اساسی ایام عید و افزایش بازرسی ها، گشت ها و نظارت کامل بر بازار استان تاکید کرد.

احمدزاده، استقبال از مهمانان نوروزی و فراهم بودن امکانات و ارائه خدمات لازم از سوی دستگاه های مربوطه و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نظارت بر آن را فوق العاده ضروری اعلام کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: