به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سال ۱۴۰۱ رونق پروژه‌های عمرانی و ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبردنا/متن پیام نوروزی دکتر سید علی احمدزاده به شرح زیر است.

آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و آغاز عید نوروز را خدمت همه هم‌استانی‌های عزیزم تبریک عرض می‌کنم.
سالی که گذشت با خوبی‌ها، خوشی‌ها و تلخی‌هایی همراه بود، تلخی به خاطر ویروس منحوس کرونا و آسیب‌هایی که به مردم وارد کرد و عزیزانی که از دست دادیم و بیماری که شادی را در مواقعی از مردم گرفت.
در عین حال موفقیت‌ها و وقایع مهم بسیار زیادی برای استان و مملکت عزیزمان هم به همراه داشت.
رویدادی که بر استان تاثیرگذار بود سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بود، دولت آیت‌الله رئیسی چند ماه بعد از رای مردم، سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یکی از استان‌های کم‌برخوردار در اولویت کاری قرار داد که در این سفر اعتبارات بسیار خوبی برای استان در نظر گرفته شد.
توجهات ویژه‌ای رئیس جمهور و هیات دولت به استان داشتند و قریب به ۲۲ هزار میلیارد تومان ارزی و ریالی برای تغییرات در استان اختصاص داده شد که فرصت خوب و مغتنمی پیش آمد که بتوانیم کار‌های بزرگی در استان انجام دهیم.
انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران و آغاز دولت جهادی، عدالت محور دولت انقلابی و دولت ایران قوی خود واقعه مهم و بزرگی در سال ۱۴۰۰ بود که باعث افزایش امید در میان مردم شد و در سفر به کهگیلویه و بویراحمد امید به ایجاد تغییرات بنیادی و اساسی و رشد و ترقی استان دو چندان شد.
بسیاری از پروژه‌ها و کار‌هایی که در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان پیش بینی، تعریف و اعتباراتی اختصاص داده شد در سال جدید عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد برخی پروژه‌ها هم شروع شده و کار‌هایی در حال انجام است، اما باید یک دوران تلاش و کوشش و کار جهادی همراه با خدمت‌رسانی به مردم را در دولت جهادی سیزدهم آغاز کنیم.
همه مدیران استانی و خود من باید تمام وقت پای کار باشیم و کار جهادی انجام دهیم، خیلی مهم است که کار در راستای استمرار انقلاب اسلامی و در راستای اهداف امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.
ما باید انقلابی کار کنیم و انقلابی بودن یعنی حتما فرهنگ دینی و مذهبی ما مورد توجه واقع شود، پیوست‌های فرهنگی باید همراه کار‌های عمرانی و اجرایی وجود داشته باشد و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی استان از اولویت مهمی برخوردار باشد همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسائل فرهنگی تاکید فراوانی دارند.
مطلبی که برای استان حائز اهمیت است و در انتخاب مدیران بر آن تاکید دارم استمرار کار جهادی است و اینکه نباید اشرافی‌گری، ریخت و پاش و انجام کار‌هایی که مردم را آزار می‌دهد در سرلوحه کار مدیر انقلابی باشد بلکه حضور در میان مردم اولویت کاری آن‌ها باشد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور میان مردم و با مردم بودن تاکید دارند.
همه مدیران را در سال جدید دعوت می‌کنم که از نقاط مختلف استان سرکشی و با مردم گفتگو کنند و مشکلات را ببینند و برای رفع آن‌ها به ویژه در نقاط کم‌برخوردار تلاش کنند.
دولت سیزدهم در همه استان‌ها کار‌های انقلابی و جهادی را آغاز کرده است من از همه دستگاه‌های دولتی می‌خواهم تماما کار جهادی انجام دهند و فرهنگ جهادی یعنی کار بی‌منت، خداپسندانه، تحول‌زا و کاری که صفا و صمیمیت با مردم در آن باشد را اعمال کنند.
به خودم و همکارانم یادآوری می‌کنم که با مردم صادق و رو راست بوده و به آنچه به مردم وعده دادیم پای‌بند باشیم، به فضل الهی همه تلاش ما در سال ۱۴۰۱ این خواهد بود که با استفاده از فرصتی که در سفر رئیس جمهور به ما داده شد و امکانات، اعتبارات و تسهیلات پیش‌بینی شده هم بتوانیم پروژه‌های عمرانی استان را رونق بدهیم و سرعت ببخشیم هم اینکه برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم تلاش کنیم.

از خداوند می‌طلبم همه ایام سالی که آغازش همراه با ماه مبارک رمضان است را برای هم‌استانی‌ها مبارک قرار دهد و بتوانیم به فضل الهی و عنایت امام زمان (عج) برای ایجاد آرامش در زندگی مردم کار‌های ماندگار و تاثیرگذاری انجام دهیم و برای سلامتی، امنیت و خدمت‌رسانی بهتر به مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند تلاش کنیم.
از همه همکارانم در سطح استان می‌خواهم به مردم که، ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند خدمت ارائه دهند و تلاش کنند گره‌ای از زندگی آن‌ها باز شود تا در سال پیش‌رو زندگی بهتری داشته باشند.
در پایان از خداوند می‌طلبم که سال پیش‌رو سال خوبی برای کل مملکت اسلامی و غیور مردان و شیرزنان استان کهگیلویه و بویراحمد ولایتمدارانی که در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر هستند باشد. خداوند را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم سال ظهور باشد و ما بتوانیم در رکاب آن حضرت و زیر سایه اهل بیت (ع) به مردم خدمت ارائه دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: