به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
به دنبال درگیری بین چند نفر در خیابان های حوالی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، متاسفانه خانم خانه داری که درون آشپزخانه خانه خود مشغول کار آشپزی بود کُشته شد.

به گزارش خبردنا/ در دومین روز از تعطیلات نوروزی امسال، متاسفانه در یک درگیری مسلحانه، خانم خانه داری که در آشپزخانه منزل مسکونی خود در حال تهیه غذا برای خانواده بود مورد اصابت گلوله های درگیری مسلحانه قرار گرفت.

بنا بگفته شاهدان عینی، دعوای مسلحانه بین جوانانی در حوالی بیمارستان شهید جلیل یاسوج رخ داد و یکی از گلوله ها به منزل مسکونی در همان حوالی برخورد که متاسفانه موجب مصدومیت شدید یک خانم خانه دار در آشپزخانه خانه اش شد.

این خانم خانه دار پس از چند روز مقاومت، متاسفانه بدلیل شدت جراحات ناشی از اصابت تیری که به نزدیکی نخاعش رسیده بود، جان سپرد.

هنوز اطلاعات کاملی از این داستان تلخ از سوی مسوولان مربوطه گزارش نشده است اگرچه گفته می شود تعدادی از شرکت کنندگان در این نزاع مسلحانه اکنون در اختیار نیروی انتظامی بوده و برخی فراری هستند.

خبردنا/ صمیمانه خود را شریک غم این خانواده داغدار دانسته و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان مرتبط با این پرونده تاسفبار، مُصرانه می خواهند با مُسببین این حادثه تلخ برخورد قاطع قانونی شود.

https://khabardena.ir/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
1
0
مرزها رو ول کنید به فکر اراذل اوباش داخلی باشید... آسایش نبود، امنیت هم پرکشید
نام:
ایمیل:
* نظر: