به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از افزایش احتمالی آمار مبتلایان به کرونا بدلیل بازگشایی مدارس و بازگشت مسافران نوروزی از سایر استان های کشور به این شهرستان، اظهار نگرانی کرد.

"محمد یزدان پناه " به خبردنا گفت: باتوجه به بازگشایی مدارس و همچنین بازگشت مسافران از سایر نقاط ایران به شهرستان بویراحمد، احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا وجود دارد و مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با تاکید براینکه مردم با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مدارس باید در مقابل با ویروس کرونا از خود مراقبت کنند، اظهارداشت: دست اندرکاران مدارس نباید شرایط کنونی را عادی انگاری فرض کنند.

این مسوول بهداشتی و درمانی شهرستان بویراحمد با اشاره به برخی از آمارهای مرگ و میرها و مبتلایان به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد:عادی انگاری کرونا بمعنای بازگشت به همان شرایط حاد گذشته است.

یزدان پناه، تعداد کُشته شدگان کرونا در شهرستان بویراحمد را در دوساله گذشته 450 بیمار ذکر و یادآورشد: از این تعداد، هفت نفر مربوط به سالجاری بوده که آماری نگران کننده است.

وی گفت: مردم شهرستان بویراحمد باید هُشدارهای بهداشتی را جدی گرفته و به هیچ عنوان فکر نکنند که ویروس کرونا شکست خورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: