به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

خبردنا/ تیم پرسپولیس تهران با تساوی مقابل هوادار دو امتیاز حساس در مسیر نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی را از دست داد.

در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه دستگردی نتوانست بر تیم تحت هدایت رضا عنایتی غلبه کند و در نهایت به تساوی بدون گل مقابل تیم رده یازدهمی هوادار رضایت داد.

کسب تنها یک امتیاز از این مسابقه پرسپولیس را در رده دوم با همان 50 امتیاز نگه داشت تا فاصله امتیازی با استقلال صدرنشین روی عدد 5 باقی بماند. استقلال در صورت برتری مقابل پیکان در مسابقه امشب، 58 امتیازی می شود و فاصله با رقیب دیرینه تنها 6 هفته مانده به پایان رقابت‌ها به اندازه‌ای می رسد که جبران آن از سوی شاگردان یحیی گل محمدی سخت‌تر می‌شود.

قهرمان 5 دوره متوالی مسابقات لیگ برتر فوتبال درحالی اکنون فاصله با استقلال را زیاد می‌بیند که به غیر از شکست ناپذیری آبی‌ها در مسابقه رفت و برگشت فصل جاری، برابر سرمربیان استقلال لیگ هم نتوانسته نتایج قابل قبولی به دست بیاورد.

رضا عنایتی شب گذشته همانند مسابقه رفت موفق شد پرسپولیس را متوقف کند تا آنها در مجموع برابر این سرمربی فقط 4 امتیاز در فصل جاری از دست بدهند. این در حالی است که استقلال در مصاف با این تیم یک پیروزی یک بر صفر و یک پیروزی دو بر یک به دست آورده است.

قبل‌تر از عنایتی، پیش از اینکه پرسپولیس موفق به شکست نفت مسجد سلیمان شود، آنها در خانه صنعت نفت آبادان با دو گل شکست خوردند. علیرضا منصوریان سه امتیاز حساس را در بازی خارج از خانه از سرخپوشان سلب کرد و هفته بعد از آن در ورزشگاه آزادی یک بر صفر شکست خورد.

گل گهر سیرجان هم دیگر تیمی است که با حضور یک سرمربی استقلال در دور برگشت از پرسپولیس امتیاز گرفته است. سرخ‌ها مانند مسابقه رفت در بازی خارج از خانه با تیم صنعتی به تساوی یک بر یک رضایت داده‌اند.

اگر سیدداوود سیدعباسی را هم یکی از سرمربیان استقلالی لیگ بیست و یکم در نظر بگیریم، این تیم هم یکی از رقبای پنهان پرسپولیس در مسیر رسیدن به صدر جدول و تکرار قهرمانی است که موفق شده بود در هفته دوازدهم در مشهد مقدس تساوی یک بر یک را رقم زده بود.

بررسی نتایج پرسپولیس در مصاف با سرمربیان استقلالی لیگ نشان می‌دهد آنها 13 امتیاز روی هم از دست داده‌اند که حتی در صورت کسب نیمی از آن در حال حاضر جلوتر از آبی پوشان در صدر جدول رده بندی حضور داشتند.

شهرخودرو در هفته بیست و هفتم تنها رقیب باقی مانده با سرمربی استقلالی پیش روی سرخ‌هاست که باید منتظر ماند و دید در هفته‌های پایانی که رقابت برای صدر جدول رده بندی سخت‌تر هم می‌شود آنها دوباره از تیم مدعی امتیاز خواهند گرفت یا نه.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: