به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم که از فرزندان شایسته دیار زاگرس است در اقدامی از سوی وزیر، متاسفانه کنار گذاشته شد.

به گزارش خبردنا/ سید فرزاد نجات‌نیا از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد که طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در روز دوشنبه نوزدهم مهرماه سال گذشته به عنوان معاونت تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس منصوب شده بود متاسفانه امروز شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ یعنی کمتر از هفت ماه توسط همین وزیر ، کنار گذاشته شد.


به گزارش خبردنا/، ظهر روز دوشنبه 19 مهر ماه 1400 با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مراسم معارفه سید فرزاد نجات‌نیا به عنوان معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارتخانه راه و شهرسازی برگزار شد.

در سابقه مدیریتی نجات‌نیا، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مسئول ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در خوزستان، مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل بازرسی منطقه ویژه وجود دارد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به سیدفرزاد نجات‌نیا آمده بود:

نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، سرپرست امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی پیش از این مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در خوزستان و مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.

به گزارش خبردنا/ هفته گذشته و در سفر نجات نیا به شیروان استان خراسان شمالی، مطلبی به شوخی از سوی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با این مضمون که ناهار مُرغ و ماست ، خواب آلودگی بدنبال دارد موجب ناراحتی امام جمعه آن شهرستان شد.

از سویی نجات نیا به دو دختر کوچکی که خوشامدگویی گفته بودند قول داد که از مجمع خیرین برای آنان سفر به کربلای معلی را فراهم آورد که این موضوع بسترساز سایر حاشیه های صورت گرفته از سوی امام جمعه شیروان شد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، حُکم نجات نیا معاون پارلمانی خود را لغو و آقای یزدانی را در این معاونت جایگزین کرد.

نجات نیا از فرزندان ارزشمند کهگیلویه بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در زمان مسوولیت خود برای توسعه مناطق محروم کشور تلاش های فراوانی از خود نشان داد.

خبردنا از تلاش های برادر نجات نیا همواره تقدیر و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مختار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
حامی نیک اقبال رفت. مداح در این حد و اندازه نبود
نام:
ایمیل:
* نظر: