به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
معاون فرمانده نیروی انتظامی استان خبرداد:
معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فعالیت سینما و استخرهای شنا در ماه مبارک رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا/، سرهنگ "علی وارستگی" با تشریح نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: فعالیت استخرهای شنا در روز و فعالیت سینماها در روز و همچنین شب های قدر ممنوع در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

وی با بیان اینکه فعالیت بستنی بندان فقط بصورت کیلویی مجاز بوده و فروش بستنی بصورت جزئی و قیفی ممنوع است، خاطرنشان کرد:  آش و حلیم فروش ها بهمراه کله پزی ها تا یک ساعت قبل از اذان مغرب نمی توانند در ماه مبارک رمضان فعالیتی داشته باشند.

معاون فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت رستوران ها به جهت رعایت حال مسافران و مردمی که قادر به روزه گرفتن نمی باشند بصورت دو شیفت ۱۵ روزه و با پوشش کامل بلامانع است.

وارستگی، از ممنوعیت فعالیت تمامی صنوف اغذیه فروش از جمله کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، ساندویچی ها، پیتزافروشی ها، پاچینی ، کبابی ها، باغات تفریحی و سایر صنوف و از اذان صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب در ماه جاری خبرداد.

وی گفت: بیرون بَرها با رعایت پوشش کامل و سرو نکردن غذا در محل صنفی و رستوران ها و اغذیه فروشی های واقع در پایانه های مسافری و فرودگاه با تایید اماکن انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند فعالیت داشته باشند.

این مسوول نیروی انتظامی تاکیدکرد که فعالیت اغذیه فروشی ها و بوفه های مستقر در مراکز درمانی می بایست به تایید اماکن اطلاعات فرماندهی انتظامی استان برسد.

وارستگی افزود: جهت کمک به معیشت مردم فعالیت صنوف بالا می توانند از اذان مغرب تا اذان صبح فعالیت کاری داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: