به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید از منطقه چیتاب و بررسی مشکلات و کمبودها به این منطقه سفر کرد

به گزارش خبردنا/سید علی احمدزاده در بدو ورود به شهر چیتاب شهرستان بویراحمد به مقام شامخ شهدای این منطقه، تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد شهید ستار اورنگ، شهدای شهر نقاره‌خانه و شهید امیر هاشمی در روستای جوزار ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از درمانگاه بهداشتی نقاره‌خانه که عملیات احداث آن در سال ۹۵ آغاز شد اما به دلیل کمبود اعتبار تاکنون متوقف است بازدید و از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این پروژه بهداشتی خبر داد.

وی همچنین با مهم و حیاتی خواندن حوزه بهداشت و درمان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواست این پروژه تا شهریور ماه جاری به بهره‌برداری برسد.

در ادامه پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه و پروژه آبرسانی به ۳۵ هکتار زمین و باغ این منطقه همچنین‌ آبرسانی به اراضی کشاورزی منطقه چیتاب و کبگیان بررسی و از اختصاص ۶۵ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت جهاد کشاورزی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داده شد.

احمدزاده از سد چیتاب( جوزار) که تامین کننده آب ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی منطقه است هم بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم چیتاب با بیان اینکه به این منطقه آمده‌‌ایم تا پیشرفت‌ها و کمبودها را از نزدیک مشاهده کنیم، افزود: کمبودهایی در منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حمایت مردم از خدمتگزاران خود افزود: با کمک مردم و کار جهادی مسئولان ظرف یکی دو سال آینده بخشی از مشکلات بخش چیتاب حل شود.

احمدزاده با اشاره به جاده‌های آنتنی بخش کبگیان به طول ۲‌.۵ کیلومتر از اتصال به جاده پاتاوه_ دهدشت تا مرداد ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: