به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد پراشکفت با حجم ذخیره ۲۴۰ میلیون متر مکعب احداث می‌شود.

 به گزارش خبردنا/سید علی احمدزاده که به چیتاب سفر کرده در جمع نمازگزاران نماز مغرب و عشاء با اشاره به قابلیت‌های بی‌نظیر این بخش در حوزه گردشگری، ّکشاورزی و سایر حوزه‌ها گفت: بخشی از خواسته‌های مردم در احداث جاده روستایی، آب کشاورزی، پل بر روی رودخانه کبگیان و اینترنت در سفر امروز دیده و امسال اجرا می‌شود، بخشی از خواسته‌ها در سال آینده انجام می‌شود و تا جایی که ممکن است تلاش می‌کنیم گره از زندگی و کار مردم باز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در روستای محمدآباد چیتاب افزود: آب و فاضلاب شهری مشکل فرسودگی شبکه آب این منطقه را رفع کند، ضمن اینکه بنیاد مسکن مشکل آسفالت و جدول‌کشی روستا را رفع کند.

وی بیان کرد: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه طبق گفته مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تا هفته آینده حل می‌شود.

احمدزاده در بازدید از سد جوزار با بیان اینکه یکی از زیباترین مناظر ایران در بخش کبگیان است، گفت: از همه گردشگران دعوت می‌کنم به این منطقه فوق‌العاده زیبا و بکر از استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌های منطقه در این سفر دیده شده است، افزود: پیچ‌های خطرناکی در جاده منطقه وجود دارد که باید رفع شود، همچنین جاده درون بخشی کبگیان برای اتصال به محور پاتاوه_ دهدشت تامین اعتبار شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابر پروژه آبرسانی چیتاب گفت: مطالعات سد پراشکفت با حجم ذخیره ۲۴۰ میلیون متر مکعب در حال انجام است، سد کاملا درون استانی و ۱۰۰ درصدی بهره‌مندی سد برای کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در خصوص مرکز بهداشتی درمانی نقاره‌خانه بیان کرد: پروژه ۶ سال است که ساخته شده اما در حد اسکله مانده اعتبار گذاشتیم که هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

بررسی و اختصاص اعتبار برای رفع مشکل کانال آب ۱۰۰ هکتار زمین برنج‌کاری و دیدار با خانواده شهید هومان ضراره پایان بخش سفر احمدزاده به بخش کبگیان بویراحمد بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: