به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تزریق دُز سوم واکسن، گفت: در شرایطی احتمال تزریق دُز چهارم وجود دارد که در این استان استقبال چندانی از دُز سوم نشده است.

به گزارش خبردنا، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار داشت: بیماری کرونا رو به افزایش بوده و روند کنونی بیماری نگران کننده است که تاکید می‌کنیم مردم نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند، رسانه‌ها هم در این خصوص اطلاع‌رسانی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افزایش شهرهای قرمز استان نگرانی‌ها از وضعیت بیماری کرونا را بیشتر کرد مجدداً تاکید می‌کنیم تزریق دُز سوم در دستور کار باشد.

هاشمی‌مهر گفت: در ستاد ملی کرونا اشاره شد که همه ساله تا زمان نابودی کرونا، واکسن تزریق شود، تزریق دُز چهارم واکسن در حالی در دستور کار است که استقبال مردم از دُز سوم مطلوب نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات برای حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها به خوبی انجام شد، گفت: آموزش و پرورش برای کلاس‌هایی که تعداد دانش‌آموز بالایی دارد چاره‌اندیشی کند و استفاده از امکانات موجود نسبت به کاهش نگرانی والدین در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: دانش‌آموزان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شوند و تا زمان بهبودی در مدرسه حضور پیدا نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: