به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از طرح اقدام ملی این بنیاد در شهرستان گچساران استقبال نمی شود.

به گزارش خبردنا/ " علی باقری" در نشست رسانه ای گفت: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، واگذاری زمسن جهت ساخت و ساز مسکن باید از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل بنیاد مسکن این استان واگذار تا بنیاد مسکن اقدام به شروع ساخت و ساز کند.

وی با بیان اینکه براساس توافقات صورت گرفته، واحدهای بنیادساخت اداره کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران بوده است، اظهارداشت: در فاز یک این طرح ملی ساخت 288 واحد در دستورکار قرارگرفت و فعالیت ساخت و سازهای این واحدها از بهمن ماه 1399 شروع شده و اکنون سقف همه آن واحدها نیز زده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای مسکن استان مُصوب کرد تا کار نماکاری نیز توسط خود اداره کل بنیاد مسکن استان انجام گیرد که این کار اکنون در حال انجام و با اتمام نماکاری، واحدها در اختیار مالکان قرار می گیرد.

باقری افزود: در فاز دوم طرح اقدام ملی تولید مسکن در گچساران هم بر اساس طرح، گروه ساخت بوده که این گروه ساخت، موفق نشده و مردم  استقبال نکرده‌اند.

وی با تاکیدبراینکه اینکه فاز دوم در این طرح، ساخت منازل با چهارطبقه ولی هیچکدام از متقاضیان اقدام نکردند و اکثرا انصراف داده‌اند، یادآورشد: فاز یک طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرستان گچساران 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی فاز دوم پیشرفت فیزیکی اصلا نداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های ساخت مسکن در 478 واحد شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه 66 درصد ، در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در 16 واحد 36 درصد، در شهر چُرام مرکز شهرستان چُرام در شش واحد 32 درصد و در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا هم در 16 واحد 32 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: