به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
قیمت گوجه فرنگی در بازار یاسوج همچنان بالاست و خبری از اعلام قیمت‌های میدان میوه و تره‌بار نیست.

به گزارش خبردنا، روابط عمومی میدان میوه و تره‌بار روز گذشته قیمت میدان و تره‌بار یاسوج را اعلام کرد که قیمت پرتقال نافی درجه یک ، ۲ و ۳ را در این میدان به ترتیب ۲۳ هزار تومان، ۱۸ هزار تومان و ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

آقای محمدی افزود: قیمت انواع سیب زمینی درجه یک تا سه به ترتیب ۹، ۱۰ و ۱۱ هزار تومان، گوجه فرنگی ۷، ۹ و ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت بادمجان در میدان میوه و تره بار یاسوج به ترتیب کیفیت ۵، ۶ و ۷ هزار تومان است، همچنین قیمت پیاز در این میدان به ترتیب به قیمت ۴، ۵ و ۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

بعد از اعلام قیمت‌ها از سوی روابط عمومی میدان میوه و تره‌بار، امروز قیمت گوجه فرنگی را از میوه و تره‌بار فروشی‌های سطح شهر یاسوج پرسیدیم که قیمت گوجه ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان بوده است.

بعد از اینکه به صاحبان میوه و تره‌بار فروشی‌ها اعلام کردیم که میدان میوه و تره‌بار قیمت‌ها را اعلام کردند گفتند که گوجه فرنگی را از میدان میوه و تره‌بار یاسوج با قیمت ۱۷ هزار تومان خریداری کرده و ۲۰ تومان به دست مردم می‌رسانند.

گوجه فرنگی کیلویی ۱۵ تومان هم از کیفیت مناسبی برخوردار نبود تا همچنان خبری از گوجه فرنگی ارزان در بازار یاسوج نباشد. علاوه بر قیمت بالا چند نرخی بودن گوجه فرنگی دیگر موردی بوده که در میوه و تره‌بار فروشی‌های یاسوج مشهود بود.

دیگر میوه و تره‌بار فروشی های یاسوج گوجه فرنگی بی‌کیفیت را با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌کردند تا همچنان خبری از عرضه این محصول با قیمت اعلام شده میدان میوه و تره‌بار نباشد./فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: