به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
در هفته جاری:
محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد.

به گزارش خبردنا/، «امین درخشان» در محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد،گفت: ما در راستای رسالت خود در حوزه فرهنگ و هنر وظیفه داریم به مناطقی که شاید تاکنون در حوزه فرهنگ در گذشته بهتر دیده نشده اند، با همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و با تعاملی که به عنوان وظیفه و رسالت خود می‌دانیم، در تعامل با سایر دستگاه ها این وظیفه را انجام دهیم.

وی آغاز این حرکت را همین محفل انس با قرآن به عنوان یک حرکت ارزنده و ارزشمند دانست و افزود: تلاش می‌کنیم که این برنامه‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشند.

درخشان با اشاره به اینکه شهر مارگون، روستاها و مناطق همجوار نیز از پوشش این برنامه های فرهنگی محروم نخواهند شد، ادامه داد: وقتی ما وارد این مجلس و محفل شدیم، مشخص شد که فرهنگ و مسائل فرهنگی برای این مردم حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، منش، روش مردم و نظمی که در این محفل قرآنی حاکم را ستود و خاطرنشان کرد: این حضور و نظم مردمی نشان دهنده این موضوع بوده که مردم شهر مارگون فرهنگی بوده و بدون تردید وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد که باید همواره توجه به مسائل فرهنگی در این شهر و شهرستان را مدنظر داشته باشیم.

وی یادآور شد: به برکت همین اعتقاد و سلیقه فرهنگی مردم شهرستان مارگون تلاش می کنیم هفته آینده نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را راه اندازی کنیم که با استقرار این اداره، برنامه های فرهنگی و هنری بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

درخشان ضمن اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی که متناسب با ذائقه این مردم باشد برگزار خواهد شد، گفت: بعد از ماه مبارک رمضان جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری مارگون را در همین منطقه با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی که در زمینه استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسائل فرهنگی این شهرستان به صورت مستمر پیگیر بودند، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: با راه‌اندازی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مارگون تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان رونق بگیرد و مثل سایر شهرستان‌های استان، برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان مارگون از سرگرفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: