به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق مُشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی در روزهای آینده خبرداد.

به گزارش خبردنا/ جمال معتمدی زاده در نشست ارزیابی مانور جهادی وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ ۲۷۸ هزار مشترک برق در این استان وجود دارد که اعتباری معادل ۱۸۲ میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی با بیان اینکه وصول مطالبات می تواند بسترساز اجرای پروژه های عمرانی و پایداری شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، اظهارداشت: از مجموع مشترکین بدهکار در این استان، حدود سه هزار مُشترک، بدهکاران کشاورزی هستند که معادل شش میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ مُشترکین تعرفه کشاورزی که به این شرکت بدهکار هستند نسبت به بدهی برق مصرفی خود اقدام کرده تا شاهد قطعی برق آنان در روزهای جاری نباشیم.

معتمدی زاده با تاکید براینکه تا پایان اردیبهشت ماه جاری باید تمامی مُشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی باید بدهی خود را پرداخت کرده باشند، خاطرنشان کرد: امکان قسطی نمودن بدهی برق مصرفی تمام مشترکین بدهکار وجود دارد و مشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه جاری باید بدهی خود را به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده باشند.

وی گفت: مُشترکین برق تعرفه کشاورزی در شهرستان چُرام به این شرکت بدهی ندارند و تنها شهرستانی است که مُشترکین کشاورزی آن به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار نیستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی سایر مشترکین برق در این استان هم ادامه داد: از ابتدای خردادماه جاری نیز تعرفه های تجاری و قطع برق بدهکاران این تعرفه در اولویت کار قرار دارد.

معتمدی زاده با بیان اینکه مُشترکین تعرفه تجاری از هم اکنون بفکر پرداخت بدهی خود باشند تا برق آنان قطع نشود، اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد که بدهی مُشترکین را قسطی کند.

وی گفت: گرمای زودرس و کاهش نزولات آسمانی باعث افزایش مصرف برق مشترکین در این استان شده که می طلبد مشترکین برق، همکاری های بیشتری نسبت به گذشته با این شرکت داشته باشند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: