به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
براتعلی صالحی در روز هیجدهم تیرماه 1398 با حضور مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین رضا زیرایی شد تا به وعده ای که در آن مراسم داد جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبردنا/ " براتعلی صالحی " در آن آئین اینگونه گفت که: سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به بخشی از تخلفات حوزه اقتصادی را بر عهده دارد که بخشی از این تخلفات امروز دغدغه مردم هستند، در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت و دارو و کالا و خدمات هستند و برای مقابله با این تخلفات نیاز به همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در خدمت مردم است تا باری از مشکلات مردم را بردارد، بیان کرد: اجرای برنامه‌های عملیاتی بر اساس سیاست‌های کلی سازمان، استفاده از خِرد جمعی در اجرای برنامه‌ها، توجه به توقعات عامه مردم، بهره گیری زا نظرات صاحب نظران در حوزه اقتصادی، ایجاد روحیه انتقاد پذیری، جلوگیری از اجحاف و تضییع حقوق عامه مردم، ایجاد توازن بین انتظارت با ماموریت‌های سازمانی، صیانت از نیروی انسانی و خادم مردم بودن مدیر و تمام کارکنان از مهمترین برنامه های تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در دروه مدیریت جدید است.

به گزارش خبردنا/ اگرچه در این نوشتار قصد بررسی وعده های مدیرکل کنونی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست اما در دی ماه امسال در فضای مجازی، خبری از انتصاب مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی این استان منتشر شد که با گذشت بیش از چهارماه، آئین آن انتصاب برگزار نشده است.

شرایط کنونی افسارگسیخته قیمت ها در بازار نگرانی های فراوانی را بری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورده و هر روز بر دامنه این نارضایتی ها و گلایه مندی ها افزوده می شود.

بزودی در نوشتاری به وعده های مدیرکل کنونی تعزیرات حکومتی استان و میزان تحقق آن وعده ها در گزارش های میدانی و کارشناسی شده خواهیم پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: