به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
استاندار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که پروژه های مهم زیرساختی در این استان با ترک تشریفات فرآیند مناقصه به سپاه پاسداران واگذار می شود.

به گزارش خبردنا، "سیدعلی احمدزاده" در جلسه قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سرعت بخشیدن و تحرک در پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد و برای کاستن زمان و فرصت کار، واگذاری پروژه ها با تَرک تشریفات فرآیند مناقصه انجام می شود.

وی با تاکید براینکه مُجوز حضور سپاه در پروژه ها گرفته شده و سپاه پاسداران وارد عرصه می شود، اظهارداشت:  برنامه ریزی ها برای پروژه های زیرساختی، عمرانی و اقتصادی در یک فرصت و بازه زمانی ۲ ساله طراحی شده تا کارها شتاب گیرند و تحرک و تحول در پروژه های استان ایجاد شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:  به دلیل سخت گذری، دور افتاده و پراکندگی مناطق مختلف استان، هزینه ها برای خدمات رسانی به مردم چهار برابر می باشد که در این رابطه نیازمند مشارکت و حضور جدی سپاه را می طلبد.

احمدزاده با بیان اینکه پروژه هایی که نیاز ضروری مردم و اولویت خدمات رسانی باشند و برای تکمیل آنها نیاز به سرعت عمل بالایی است به سپاه استان واگذاری می شوند، یادآورشد: استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر کوهستانی، سخت گذر بودن،  بلاخیزی ، زلزله، سیل، آتش سوزی و خشکسالی ها، سالانه خسارات فراوان و سنگینی را متحمل می شود و کماکان نیازمند حضور فعال و مشارکت جدی سپاه برای توسعه و آبادانی آن هستیم.

وی حضور سپاه استان را در سال های اخیر در بخش های مختلف راه سازی، آبرسانی، برق و گاز رسانی، طرح های تولیدی و اشتغال زا و محرومیت زدایی، حضور در زلزله سی سخت و کرونا، معیشت محرومین و بسیاری از طرح ها حمایتی در استان را موثر دانست و اظهارداشت: برای محرومیت زدایی و توسعه استان مشارکت جدی برادران سپاه در همه عرصه ها ضرورتی جدی است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح استان با تعامل و اراده قوی با دستگاه های اجرایی استان یک مجموعه انقلابی و جهادی به عنوان بسیج سازندگی را شکل داده و وارد عمل می شوند.

احمدزاده با تاکید براینکه حرکت جهادی برای محرومیت زدایی و توسعه استان با حضور سپاه آغاز می شود، یادآورشد: سپاه پاسداران اعلام کرده است که برای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت استان پا به پای دولت سازندگی جهادگرانه وارد عمل می شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
احسنتررررررررررر
نام:
ایمیل:
* نظر: