به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

خبردنا/ نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: آیین‌نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و امتیازات تعیین شده دردی از معلمان دوا نمی‌کند، چراکه شامل بسیاری از فرهنگیانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند، نمی‌شود.

به گزارش خبردنا، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری شفاهی، ضمن محکوم کردن حرکت ددمنشانه صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: شما درباره برنامه‌ای کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کنترل بازار و گرانی‌ها صحبت کردید، اما امروز شاهد گرانی سرسام‌آوری هستیم که هیچ منطقی ندارد، وضعیت تورم در کشور و فشار بر قشر ضعیف، نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد:گرانی غیرقابل کنترل، بسیاری از مواد غذایی را از سفره مردم حذف کرده است، مردم عزت دارند و باعث شرمندگی ما است که مرد یک خانواده توانایی تأمین حداقل‌ها را در زندگی نداشته باشد؛ بار گرانی کمر مردم را شکسته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس عنوان کرد: ما در بحث صنعت خودرو مدعی هستیم که توانایی تولید خودرو داریم و دو خودروساز معروف، صنعت خودروی کشور را در انحصار دارند. کیفیت پایین و خدمات پیش فروش ضعیف و قیمت رها شده خودرو ملت را گرفتار کرده است. از سوی دیگر اجازه واردات خودرو را نمی‌دهیم و مردم مظلوم باید تاوان این سیاست‌های غلط و عدم نظارت را بدهند.

سرمدی‌واله با اشاره به وضعیت آشفته بازار دارو و قیمت‌های چندبرابری دارو، گفت: وضعیتی که به وجود آمده و شیوه مافیای دارو در سایه عدم نظارت درست موجب ایجاد تعارض منافع و گرفتاری مردم شده است که باید تدابیری برای آن اندیشیده شود.

سرمدی‌واله در تذکری به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: آیین‌نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و امتیازات تعیین شده، دردی از معلمان را دوا نمی‌کند، با تدوین این آیین‌نامه امتیازهای این قانون شامل بسیاری از فرهنگیانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند، نمی‌شود. آقای وزیر آیا شما امتیاز خود را متناسب با دستورالعمل تعبیه شده محاسبه کرده‌اید؟

نام:
ایمیل:
* نظر: