به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
استاندار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در سال جاری باید برای 13 هزار و 520 نفر اشتغالزایی شده و این تعداد دارای شغل پایدار شوند.

به گزارش خبردنا، "سیدعلی احمدزاده" در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد از مشخص شدن سهمیه ایجاد اشتغال استان برای سال جاری خبرداد و اظهارداشت: ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اشتغال زایی باید در امسال برای بیکاران ایجاد شود.

وی از تخصیص یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارآفرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: در صورت جذب این اعتبار در راستای تولید، اشتغال و کار آفرینی در استان، این میزان اعتبار قابل افزایش است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته این اعتبار اندک و مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان بود، یادآورشد: این در حالی بود که در همان سال، ۸۵۰ میلیارد تومان برای تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه گذاری مُتقاضی داشتیم.

احمدزاده گفت: یکی از ایرادات وارده به تخصیص اعتبارات در سال گذشته این بود که بخش زیادی از این اعتبار برای رونق تولید و سرمایه در گردش و بخش اندکی برای سرمایه گذاری اختصاص یافته بود.

بگفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد،  ۷۰ درصد اعتبارات بخش اقتصادی امسال این استان برای سرمایه گذاری، کارآفرینی و اشتغال بوده و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش است.

احمدزاده افزود: این اعتبار صرفا برای سرمایه گذاری و سرمایه در گردش طرح های تولیدی و کارآفرینی کوچک در نظر گرفته شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
درود جناب آقای استاندار محترم مزاح فرمودند ...
نام:
ایمیل:
* نظر: