به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز جهانی " سیمبان " را تبریک گفت.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " جمال معتمدی زاده " با صدور پیامی، روز جهانی "سیمبان " را تبریک و " سیمبانان " را " روشنایی بخشان تاریکی ها " خواند.

معتمدی زاده در پیام تبریک خود به منسبت روز جهانی سیمبان چنین آورده است:


روز 29 فروردین روز جهانی سیمبان ، روز روشنایی بخشان تاریکی ها بر تمام زحمتکشان بی ادعای صنعت برق در جای جای ایران اسلامی خاصه پُرتلاشان ایثارگر این صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد مبارک باد

یقیناً سیم بانان پرچم‌دارانی هستند که در خط مقدم خدمت‌رسانی با افتخار و شجاعت، نقطه به نقطه سرزمین‌ها را فتح کرده و چراغ امید به نور و روشنایی را در دل تاریکی‌ها روشن نگه می‌دارند، امیدی که بارها و بارها به کرات شاهد آن بوده و هستیم.

سیمبانان تلاشگرانی که در اوج گرما ، سرما ، باد و باران وطوفان انجام وظیفه می نمایند و در تمام اوقات حتی درسخت ترین شرایط جوی در خط مقدم برق رسانی به هموطنان بوده و با تمام توان خود به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم این مرز وبوم هستند.

برطرف کردن کوچکترین مشکل در هر ساعت از شبانه روز در دورترین نقاط و حتی مناطق صعب‌العبور، حضور در شرایط بحران با از جان گذشتگی و چشمانی بیدار و نیز حضور در دل حوادثی که خطرات جانی به همراه خواهد داشت، تنها گوشه‌ای از جانفشانی و ایثارگری یکایک سیمبانان زحمتکش بوده و ما بایستی قدردان این عزیزان باشیم.

تامین برق پایدار در عصر کنونی لازمه رفاه و زندگی امروزی است و بدون زحمات سیمبانان در تمامی بخش‌ها، پیشرفت و رفاه زندگی امروزی دست یافتنی نخواهد بود و احداث و توسعه هزاران کیلومتر شبکه توزیع و فوق توزیع، انتقال و تعمیر، نگهداری و رفع عیب شبکه‌های گسترده برق با دستان آن‌ها صورت می‌گیرد.

سیم‌بانان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، رادمردان و جوانمردانی هستند که هیچ‌گاه از رسالت خود غافل نشده و همواره با عشق در راه خدمت‌رسانی گام برداشته‌اند.

با افتخار به وجود چنین نیروهای ارزشمندی که پرچم پُرافتخار صنعت توزیع نیروی برق را بالا نگه داشته و از آن با جان و دل صیانت می‌کنند، روز جهانی سیمبان را تبریک گفته و آرزوی ایامی بدون حادثه را برای تمام فعالان صنعت توزیع نیروی برق از پروردگار متعال خواستارم.

جمال معتمدی زاده
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
کهگیلویه و بویراحمد

نام:
ایمیل:
* نظر: