به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه، بیشترین تخلف صورت گرفته در این شهرستان که منجر به صدور رای شده است را مربوط به حوزه کالا و خدمات عنوان و اظهارداشت: از ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده بررسی شده در حوزه تخلفات صنفی که منجر به رای شد هزار و ۷۳۵ پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده است.

به گزارش خبردنا/ رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه  گفت: متاسفانه در سال گذشته در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان و قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده منجر به رای تشکیل که هزار و ۷۳۵ پرونده مربوط به کالا و خدمات، ۴۳۶ پرونده مربوط به حوزه قاچاق کالا و مابقی مربوط به حوزه بهداشت و دارو بوده است.

وی مبلغ ریالی جریمه شده متخلفین صنوف شهرستان کهگیلویه را ۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: گران فروشی ، درج نشدن قیمت ، ارائه ندادن فاکتور خرید ، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و قاچاق چوب جنگلی مهمترین تخلفات اصناف در این شهرستان است.

بازرگان از نصب پارچه بر سَر درب هفت مغازه که کم فروشی و گران فروشی خود را تکرار کردند هم خبرداد و اظهارداشت: برای مقابله با این تخلفات بطور هفتگی با دستگاه‌های مرتبط جلساتی برگزار می شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات صنوف با شماره تلفن ۱۲۴ اداره صمت شهرستان کهگیلویه تماس و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان این اداره خبرداد.

نام:
ایمیل:
* نظر: