به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
جوان ۲۱ ساله دهدشتی بعد از قتل نامزد ۱۶ ساله خود، به زندگی اش پایان داد.

به گزارش خبردنا/ مدتی بود که پسر عاشق پیشه دهدشتی به نام موسی بر سر مسائلی با نامزد 16 ساله اش اختلاف داشت.اما سرانجام ساعت حدود 11 شب دیشب بود صدای شلیک های مرگبار در روستای قلعه دختر کهگیلویه خبر از قتل دختر 16 ساله به نام شیوا داد.

نامزد شیوا به نام موسی بعد از به قتل رساندن او، با همان اسلحه ای که در دست داشت به سر خودش نیز شلیک کرد و به زندگی اش پایان داد.

شیوا و موسی دختر خاله و پسرخاله بودند. مدتی قبل خانواده موسی 21 ساله به خواستگاری شیوا رفتند و مراسم نامزدی برگزار شد.قرار بود زندگی مشترک این زوج به زودی آغاز شود.

دایی موسی و شیوا در حالی که تنها چند ساعتی از مرگ عزیزانش می گذرد، هنوز در شوک و ناباوری است.او در توضیح این ماجرای هولناک به خبرنگار رکنا می گوید:«شیوا 16 ساله بود و موسی هم 21 سال داشت.مدتی قبل جشن نامزدی آنها برگزار شد.اما چند وقت قبل شیوا می گفت آمادگی شروع زندگی ندارد و دلش می خواهد سال بعد سر خانه و زندگی اش برود.

موسی از این تصمیم شیوا عصبانی بود و ما مراقب بودیم که تصمیم خطرناکی نگیرد.موسی می گفت من خانه اجاره کرده ام و دلیلی ندارد شروع زندگی مان را عقب بیندازیم.به خاطر همین موضوع هم بود که بین آنها اختلاف و بگو مگو رخ داده بود. تا اینکه دیشب موسی با اسلحه ای که از قبل تهیه کرده بود به خانه شیوا رفت. ابتدا به شیوا شلیک کرد و او را کشت و سپس با شلیک به خود به زندگی اش پایان داد.»/رکنا

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
چه اشتباه جبران ناپذیری
نام:
ایمیل:
* نظر: