به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
فرماندار خبرداد:
فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سه سایت جدید ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در 2 روستا و یک شهرک این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا/ ، " جلال دانش " در حاشیه بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان لنده، اظهارداشت: در روستاهای موگر و دم تنگ لنده بعلاوه شهرک سرآسیاب، سایت جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد و از سویی در مناطق شیتاپ و روستای بنه‌بلوط نیز شاهد ارتقای تکنولوژی و بهینه سازی شبکه ای خواهیم بود.

وی به تلاش های دولت سیزدهم برای رفع محرومیت زدایی در شهرستان لنده هم خبرداد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالجاری بسیاری از مشکلات کنونی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرستان حل و فصل شود.

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاهای ایدنک، آبرزگه، پاتاوه، تراب و چند روستای دیگر پس از بررسی و مطالعه کارشناسان حوزه اداره کل ارتباطات حل می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار از مُصوب شدن 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح های سفر استاندار به این شهرستان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد.

"سید محمود رادمنش " گفت: برای شهرستان لنده، چهار پروژه ارتباطی و فناوری جدید در حوزه شهری و روستایی تعریف شده که دو پروژه در حال اجرا و دو پروژه دیگر در حال مطالعه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: