به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبردنا/، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و جمعی از پاسداران سبزپوش این یگان نظامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله ملک حسینی: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام قدر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نمایندگی از سبزپوشان تیپ ۴۸ فتح که هم اکنون در ارتفاعات سربه فلک کشیده شمالغرب در دمای منفی ۴۰ درجه سانتی گراد از مرزها پاسداری می کنند و همینطور از طرف گردان های امام حسین علیه السلام در شهرستان ها و خادمین اهل بیت عصمت وطهارت در ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد برای عرض ادب خدمت رسیده ایم تا از رهنمودها و بیانات نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بهره ببریم.

سردار حسن حکمتیان در ادامه گزارشی اجمالی از وضعیت تیپ ۴۸ فتح و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ارائه کرد و افزود: امروز تیپ ۴۸ فتح در ارتفاعات شمالغرب استان آذربایجان غربی و استان کردستان و ۱۵۰۰ کیلومتر دور تر از مرزهای جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی در حال آفند و پدافند و مبارزه با گروه های تروریستی و سوداگران مرگ است .

وی ادامه داد: با خود هم قسم شده ایم که نگذاریم از معبر تیپ ۴۸ فتح سوداگری عبور کند و تا آخرین فشنگ و آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که در حد و مرزی که در اختیار ماست دفاع کنیم.

سردار حکمتیان ابراز داشت: امروز تیپ ۴۸ فتح علاوه بر کار دفاعی و امنیتی در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در روستاهای مرزی و نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی گفت: تیپ ۴۸ فتح در مبارزه با ویروس کرونا و بلایایی طبیعی و حوادث مختلف، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه و هر جایی که مردم گرفتاری دارند وارد عمل می شود و از ظرفیت های موجود خود برای کمک رسانی به مردم استفاده می کند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: باور ما بر این است که مردم ولی نعمت و صاحب اختیار انقلاب اند و ولی فقیه به عنوان کشتی و ناخدای باخدای انقلاب در راس قرار دارد و ما به عنوان سرباز ، وظیفه داریم دوستی بین مردم و ولی فقیه را برقرار کنیم.

وی گفت: منویات رهبرمعظم انقلاب را که به یک گفتمان تبدیل شده است را ملاک عمل خود خود قرار داده ایم و برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی بسترهای لازم را فراهم می کنیم.

سردار حکمتیان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گریزی به عملکرد این ستاد در استان زد و گفت:  در حوزه ستاد بازسازی عتبات عالیات در بحث دریافت نذورات جایگاه خوبی نداشتیم و در جایگاه ۳۲ کشور بودیم که با تلاش های صورت هم اکنون به رده ۲۰ کشور رسیده ایم و آن را ارتقا خواهیم داد.

وی افزود: برای نخستین بار ساخت درب باب المهدی حرم امامین عسکریین به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد که چارچوب آن در حرم مطهر حضرت معصومه س آماده و پس از انجام تشریفات وارد استان شد و ان شالله تا پایان امسال در شهر سامرا به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در حرم امامین عسکریین نصب می شود. 

سردار حکمتیان اظهار داشت : موکب داران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در مناسبت های مختلف و در بحران ها فعال هستند.

وی گفت: در شرایط کرونایی نیز ۱۶۰ نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد به کربلا و نجف اشرف اعزام شدند و زیارت کردند و برگشتند.

دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله ملک حسینی: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم این نهاد مبارک هر روز پربارتر در خدمت کشور و انقلاب باشد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به خدمات تیپ ۴۸ فتح و سختی کار مرزداری در دمای منفی ۴۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد که افزود: باید به مردم کهگیلویه و بویراحمد به خاطر وجود جوانان این استان که با غیرت خود از مرزهای کشور در برابر هر نوع دشمن و دشمنی پاسداری می کنند تبریک گفت. 

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و از خداوند متعال موفقیت آن را خواستارم. 

وی گفت: کسب جایگاه بیستم دریافت نذورات توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد مایه افتخار است و امیدوارم بستر مناسب برای سهولت زیارت مردم به عتبات عالیات فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: