به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
نام تیپ ۴۸ فتح با نام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان گره خورده است. سرداری که صداقت، مردم داری، ادب و منش و فروتنی اش زبانزد عام و خاص است و شب و روز برای خدمت به مردم از جایی به جای دیگر نقل مکان می کند.

به گزارش خبردنا/، تیپ ۴۸ فتح یگان نظامی است که با تمام توان در صحنه های حساس و بحران ها حاضر می شود و مرهمی بر آلام و دردهای دردمندان و محرومان است.

نام تیپ ۴۸ فتح با نام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان گِره خورده است. سرداری که صداقت، مردم داری، ادب و منش و فروتنی اش زبانزد عام و خاص است و شب و روز برای خدمت به مردم از جایی به جای دیگر نقل مکان می کند.

نیروهای تحت امرش این روزها در سرمای  منفی ۴۰ درجه سانتی گراد و ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد در حال مرزبانی و پاسداری از کِیان جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب هستند و خود نیز برای خدمت به مردم به طور سیار از شمالغرب تا محروم ترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد و هر جایی که مردم احساس نیاز کنند با بسیج امکانات و تجهیزات به یاری آنها می شتابد.

در بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و حتی آتش سوزی جنگل ها و مراتع تا ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در دوران شیوع کرونا و همچنین لایه روبی کانال های کشاورزی و هر مشکل و گرفتاری که مردم داشته باشند با درایت و فرماندهی سردار حکمتیان به نتیجه می رسد.

این روزها سردار حکمتیان و نیروهای تیپ ۴۸ فتح در منطقه مرزی شمالغرب کشور از فرزندان مردم زجر کشیده کردستان نیز غافل نیستند.

نیروهای تیپ ۴۸ فتح در یک اقدام جهادی علاوه بر توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند منطقه شمالغرب همچنین ۲۰۰ جفت کفش نیز در بین دانش آموزان روستاهای، دلتو، آلواتان، گوره شیر و میر آباد و.... کردستان توزیع کردند.

اقدامات تیپ ۴۸ فتح در عرصه های مختلف گواه این مدعاست که خدمت صادقانه به مردم یک تفکر و باور قلبی از سوی نیروهای غیور و سلحشور این یگان نظامی است که در جای جای ایران اسلامی ساری و جاری می شود.

تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )تیپ ۴۸ فتح از کهگیلویه و بویراحمد تا شمالغرب/ سرداری که خود را خادم مردم می داند + (تصاویر )

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: