به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
فرماندار در آئین تودیع و معارفه مدیران برق:
آئین تودیع و معارفه مُدیر برق شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان، مُدیر روابط عمومی این شرکت، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی دیگر در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبردنا/، امام جمعه شهرستان لنده در این آئین با تاکیدبراینکه انسجام بخشی به ادارات و توجه به مطالبات مردم از نیازمندی های مهم این شهرستان است، اظهارداشت: فرماندار جوان شهرستان در حال سامان دادن به این مهم است که نیازمند همراهی تمامی دستگاههای اداری در این ارتباط هستیم.

"حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل" با بیان اینکه اگر امروز صحبت از ضعف زیرساخت ها است و بر برخی از فعالیت های صورت گرفته حتی انتقاداتی وارد است، خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کنیم تلاش ها و مجاهدت های فراوانی در تمامی حوزه ها بویژه حوزه برق رسانی شهرستان لنده در دوران انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: در شبکه های توزیع نیروی برق در شهرستان لنده بدلیل فرسودگی و قدیمی بودن آن در برخی از اوقات سال دچار نوسان و ناپایداری شده که امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر رفع شود.

امام جمعه شهرستان لنده با تاکیدبراینکه مردم این شهرستان خواستار راه اندازی ایستگاه برق دژکوه هستند و برای بهره برداری از این ایستگاه لحظه شماری می کنند، یادآورشد: در همین جا از تمام تلاش های پرسنل اداره برق شهرستان لنده بدلیل مجاهدت های فراوانی که برای تامین برق شهرستان از خود نشان می دهند تشکر می کنم.

ایستگاه دژکوه می تواند صنعت برق کهگیلویه و لنده را مُتحول کند

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، با تشریح اقداماتی که طی چندین سال گذشته برای تامین برق پایدار شهرستان لنده انجام شده است، اظهارداشت: برای برق رسانی به برخی از روستاهای این شهرستان نظیر روستای " عُروه"، شرکت توزیع نیروی برق استان از " بالگرد " جهت جابجایی پایه های برق بهره بُرد و آن روستا با استفاده از " بالگرد" برق رسانی کرد.

"سیدحسین عادلی نسب" با اشار ه به برخی آمارهای کنونی مصرف برق از سوی مشترکین در این استان، خاطرنشان کرد: مصرف برق کشور طی چند روز گذشته به بیش از ۵۰ هزار کیلووات رسیده که توجه به رعایت الگوهای مصرف یکی ازنیازمندی های مهم در کاهش میزان مصرف و مدیریت آن است.

وی گفت: در ساعت اوج بار انتظار داریم که نهایت همکاری را مُشترکین برای اجرای کاهش میزان مصرف در اوج بار برق داشته باشند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینک تبدیل شدن لنده به شهرستان گرمسیری یک باتوجه به گرمسیری بودن از ابتدای خرداد تا ابتدای مهرماه این مهم در راستای سیاست های مدیریت وزرات نیرو بوده است، تصریح کرد: با احداث خط دو مداره لنده و راه اندازی ایستگاه دژکوه، انقلابی در صنعت برق کهگیلویه و لنده ایجاد می شود.

عادلی نسب گفت: امسال شاهد گرمای زودرسی هستیم که قطعا شرایط تامین و توزیع برق در این تابستان سخت و دشوار خواهد بود ولی امیدواریم مردم نهایت همکاری را با رعایت الگوی مصرف خود داشته باشند.

مدیران ادارات لنده تا دو ماه آینده بدهی برق خود را پرداخت کنند

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به برخی آمارهای صورت گرفته در حوزه های مختلف به این شهرستان در دوران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: برای برق رسانی به برخی از روستاهای شهرستان لنده، مدیران و کارکنان شرکت برق، پایه های برق را بر دوش خود حَمل کردند تا مردم از نعمات انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

"جلال دانش "، رفع مشکلات برقی شهرک سرآسیاب شهرستان لنده را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: رفع این مشکلات بایستی در کمترین زمان ممکن بدلیل گرمای شدید و زودرس شهرستان حل و فصل شود.

وی گفت: متاسفانه برخی از روستاهای شهرستان لنده بدلیل نداشتن کُدروستایی از نعمت برق بهره مند نیستند که از شرکت توزیع نیروی برق و حوزه وزارت کشور می خواهیم هرچه زودتر، مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه دو منطقه مهم و زیبای"دلی مِهرجان و دلی خیارکار " نیازمند برق رسانی هستند، بیان داشت:با انتقال شبکه های برق به این مناطق شاهد رونق بخشی و توسعه بخش های دامداری و کشاورزی خواهیم بود.

دانش، رفع اُفت ولتاژ و نوسانات شبکه های برق در شهرستان لنده را از مطالبات مردم این شهرستان عنوان و اظهارداشت: رفع موانع و معارضات به خصوص جانمایی پایه های برق در وسط خیابان ها و کوچه ها از دیگر مطالبات شهروندان شهرستان لنده است.

وی، تغییر در تعرفه های برق شهرستان لنده بدلیل گرمای طاقت فرسای شهرستان را یک ضرورت خواند و ادامه داد: نقش مردم و فرهنگ مدیریت مصرف برق می تواند در کاهش میزان برق فصل تابستان اثرگذار باشد.

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ادارات  باید در راستای کاهش میزان مصرف برق الگوی مصرف کنندگان باشند، یادآورشد: ادارات نسبت به پرداخت بدهی و تسویه حساب های خود به شرکت برق تا دو ماه آینده تعیین تکلیف های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبردنا/، در پایان این آئین از خدمات "سید مالک رازنهان" مُدیر سابق اداره برق شهرستان لنده تقدیر و " البرز مددی " جایگزین وی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: