به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد :
وی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه دوغ آبعلی گفت: این واحد سال گذشته فعال و به چرخه تولید بازگشت و قرار است محصولات خود را با برند بهنوش که شناخته شده و بازاریابی خوبی دارد به بازار عرضه کند.

 خبردنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ واحد تولیدی راکد در سال جاری به چرخه تولید بازمی‌گردند.

به گزارش  " خبردنا " به نقل از تسنیم، سید"احسان عسکری"در بازدید از برخی از شرکت‌های تولیدی کهگیلویه و یویراحمد اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که برای اقتصاد استان داریم بازگشت واحدهای راکد و یا افزایش ظرفیت واحدهای موجود است‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدف‌گذاری برای بازگشت 18 واحد راکد به چرخه تولید در سال جاری خبر داد و افزود: کارگروه ستاد احیاء واحدهای راکد در استان تشکیل شده و در هفته مشکل دو واحد تولیدی راکد بررسی می‌‌شود تا این واحدها هر چه سریعتر فعال و به چرخه تولید بازگردند.

وی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه دوغ آبعلی گفت: این واحد سال گذشته فعال و به چرخه تولید بازگشت و قرار است محصولات خود را با برند بهنوش که شناخته شده و بازاریابی خوبی دارد به بازار عرضه کند.

عسکری از همکاری آب منطقه‌ای و سازمان صمت برای رفع مشکل این واحد تولیدی خبر داد و گفت: قرار شد سازمان صمت مجوز بهنوش این واحد را صادر کند، ضمن اینکه با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای، بدهی آب این واحد تعیین تکلیف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اقتصاد کشور و استان نیازمند تقویت و رونق است، ادامه داد: این واحد تولیدی در دو شیفت افزایش ظرفیت خواهد داشت تا اشتغال و درآمدزایی در این واحد تولید کننده دوغ افزایش یابد.

عسکری همچنین در بازدید از سد مخزنی شاه قاسم با بیان اینکه این سد 50 درصد آبگیری شده است،گفت: موضوع انتقال آب از این سد به منطقه سرگجینه در دستور کار است، ضمن اینکه با تامین منابع آب پایدار سد و انتقال آب آن به مزارع کشاورزی شاهد رونق کشاورزی و در نتیجه رونق گردشگری استان خواهیم بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
[اقای عسکری جمع کن این شعار تو خالی برو وضع بحرانی مواد غذایی یاسو ج را ببین از نبود روغن و غیره
نام:
ایمیل:
* نظر: