به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۶۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
وی در ادامه نهادینه کردن عدالت فرهنگی را از دیگر اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان دانست و گفت: برای تحقق عدالت در حوزه فرهنگ، تفاوتی بین مناطق استان نخواهیم گذاشت و مناطق کمتر برخوردار مورد توجه بیشتر است.

 خبردنا :   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: مسئله فرهنگ به عنوان عصاره زندگی جامعه بشری از اولویت‌های اساسی رشد و قدرت هر جامعه است.

یه گزارش " خبردنا " ، دکتر " امین درخشان " که  در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت  سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : بدون تردید رشد ترقی هر جامعه از مسیر فرهنگ تحقق می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سیاست دولت در جهت مردمی کردن حوزه فرهنگ تصریح کرد: تقویت باورهای مردم از اولویت‌های جدی حوزه فرهنگ است.

وی در ادامه نهادینه کردن عدالت فرهنگی را از دیگر اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان دانست و گفت: برای تحقق عدالت در حوزه فرهنگ، تفاوتی بین مناطق استان نخواهیم گذاشت و مناطق کمتر برخوردار مورد توجه بیشتر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زمینه‌های فرهنگی و هنری ارزشمندی در شهرستان باشت شکل گرفت که با توجه به پیشینه فرهنگی این شهرستان باید حمایت و تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تغییرات و جابجایی مدیران را یک روال عادی در نظام اداری دانست و بیان کرد: این تغییرات دلیلی بر ناتوانی مدیران قبلی نیست بلکه برای نوسازی و تحرک جدید و پویایی سیستم اداری و ایجاد انگیزه لازم است.

درخشان با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال سرمایه‌سوزی نیروی انسانی کارآمد در حوزه فرهنگ نیستم، افزود: اگر امروز همکاری مسئولیت فرهنگی ارشاد اسلامی شهرستان را به دیگر همکار خود واگذار می‌کند حتماً از ظرفیت رئیس سابق در استان استفاده خواهیم کرد کما اینکه مدیر فعلی به دلیل مشکلات خانواده درخواست و اصرار بر جابجایی خود داشتند در حالی که که ما عجله ای برای تغیر وی نداشتیم.

وی در پایان از تلاشهای ارزنده سید علی حسینی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت قدردانی کرد و در چندین نکته مهم را در باب توصیه و انتظارات خود از پرویز مددی مدیر جدید عنوان بیان کرد.

در این جلسه  از زحمات سید علی حسینی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشد تکریم و تجلیل و با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرویز مددی از کارشناسان فرهنگی ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به عنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: