به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم عزیز و ولایتمدار استان برای حضور یکپارچه در راهپیمایی  روز قدس دعوت کرد.

 به گزارش خبردنا /استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم عزیز و ولایتمدار استان برای حضور یکپارچه در راهپیمایی  روز قدس دعوت کرد. کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم عزیز و ولایتمدار استان برای حضور یکپارچه در راهپیمایی  روز قدس دعوت کرد.

در پیام دکترسیدعلی احمدزاده آمده است؛ 
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم‌الله روز قدس در پیش است روزی که پایه‌گذار آن حضرت امام  (ره) بود، روز فریاد بر علیه ظالمان و ستمگران دنیا که سردمدار آنها دولت غاصب صهیونیستی است.
اینجانب از عموم مردم انقلابی، ولایتمدار، غیور و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم همگام و همدوش با ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی با شکوهتر و پرشورتر از هرسال در روز قدس باز هم کنار هم قرار بگیریم.
 می آییم تا وحدتمان را حفظ کنیم، همین که کنار هم وحدت داشته باشیم پای دشمن می‌لرزد و کمر دشمن می‌شکند، مخصوصاً در روز قدس روز خاصی که مستقیماً شعارها علیه ظالمان، استکبار جهانی و اتاق فکر استکبار جهانی و دولت‌‌ها پیاده‌ نظام و هم فکر صهیونیسم‌ بین الملل هستند شعار می دهیم و اضمحلال و نابودی استکبار عالم را از خداوند متعال طلب می کنیم.
روز قدس روز اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش و ظالمی است که خانه را بر سر مردم خراب می‌کنند و زندگی مردم را نابود کردند کودکان معصوم و بیگناه و مظلوم را می‌کشند، هرگز یادمان نمی رود آن طفل صغیری را که صهیونیست‌ها در کنار پدرش به گلوله بستند و او را شهید کردند.
وظیفه ما دفاع از مظلوم است انقلاب ما هم انقلاب دفاع از مظلومان است افکار بلند امام و رهبر معظم انقلاب این است که ما از همه مظلومان عالم حمایت و دفاع کنیم و هر جا ظلمی شکل می‌گیرد بر علیه ظالم قیام کنیم.
بارزترین نوع مظلومیت مردم مظلوم فلسطین هستند و بارزترین نمونه ظالمین عالم، سردمداران غاصب صهیونیستی هستند این روز، یک روز فوق‌العاده و نوعی مجاهدت و حضور در صحنه جهاد است که با شعار و دفاع از مظلوم دنیا را متوجه جنایت این رژیم کودک‌کش کنیم و ظالم را سر جایش بنشانیم و مظلوم را از دستشان نجات دهیم و راهپیمایی روز جهانی قدس این تاثیر را در دنیا دارد.
فرصتی که خدا به ما داده و می‌توانیم بعد از دو سال در راهپیمایی شرکت کنیم را از دست ندهیم از همه هم‌استانی‌های عزیز، زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر و جوان درخواست می‌کنم در این روز در کنار هم و با صلابت در دفاع از مظلوم حضور پیدا کنیم و علیه ظالمان عالم  اعلام انزجار نماییم.

                                سیدعلی احمدزاده 
                                       استاندار

 

نام:
ایمیل:
* نظر: