به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
وی با بیان اینکه روسری و شلوارهایی در بازار است که در شان نیست شرم‌آور است تصریح کرد : این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم و دادگستری ورود کند.

 خبردنا :  امام جمعه یاسوج گفت: لباسی که در بازار است در شان و منزلت زن ایرانی نیست نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم اما نفرین بر کسانی که چنین لباس های بدحجابی را به خورد زنان ما می دهند.

به گزارش" خبردنا " به نقل از تسنیم یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود : موضوع مهم مسئله حجاب است برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار داده‌اند و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می کنند.

وی با بیان اینکه  روسری و شلوارهایی در بازار است که در شان نیست شرم‌آور است تصریح کرد :  این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم و دادگستری ورود کند.

حسینی تاکید کرد: مساجد و پایگاه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود ستاد امر به معروف و همه پای کار بیایند و به فکر این شرایط باشند مبادا هر سال بگویم یاد سال قبل به خیر.

وی یادآور شد: وضعیت، وضعیت خوبی نبست پدرها و مادرها فرزندان را نصحیت کنیم ما خواهان برخورد جدی با این پدیده شوم بد حجابی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: