به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات مردمی به درخواست های ۳۰ نفر از مردم استان که مشکلات جمعی، گروهی و فردی خود را مطرح کردند، ودستور رسیدگی داد.

 به گزارش خبردنا/ این دیدار بیش از ۴ ساعت به طول انجامید ومراجعین در یک محیطی صمیمانه به مطالبه خواسته‌های خود با استاندار و معاونین پرداختند و مشکلاتی در زمینه های اشتغال، طرح های تولیدی، تسهیلات و مشکلات اولیه روستایی، کمک های بلاعوض و طرح های گردشگری مطرح کردند.
دکتراحمدزاده در سومین برنامه دوره ای ملاقات مردمی سال جاری با حضور معاونین که در محل استانداری برگزار شد به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.
استاندار، تسهیل فرآیند کار و تکریم ارباب رجوع را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: شنیدن مشکلات کاری و دغدغه‌های مردم به ویژه کسانی که با سیستم بانکی، بخش صنعت، کشاورزی و خدمات کار دارند مورد توجه می باشد.
وی تصریح کرد: در خصوص مشکلات عمومی با هماهنگی مسئولین دستگاه های مربوطه استانی، شهرستانی و فرمانداری شهرستان ها دستورات لازم به اقدام و رسیدگی به درخواست ها، نیازها و رفع مشکلات صادر می شود.
دکتراحمدزاده با بیان اینکه، اولویت بندی مسائل و مشکلات ملاک عمل کارها است، افزود: امور مردم در همه بخش ها مهم است و باید براساس اولویت به آنها توجه و پرداخته شود.
استاندار با بیان اینکه ما از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای به سرانجام رساندن خواسته های مردم در بخش تولیدی و ایجاد اشتغال استفاده می ‌کنیم، گفت: عمده مشکلات تولید کنندگان و واحدهای تولیدی مربوط به بانک‌های عامل است که پیگیری های لازم صورت می گیرد.
احمدزاده یادآور شد: ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تولید و اشتغال در سال جاری به استان اختصاص یافته که با مطالعات طرح های تولیدی و درآمدزایی و فعالیت های سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و توسعه طرح های اقتصادی استان باید هزینه شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: متقاضیان در بخش های مختلف اشتغالزایی و تولیدی نظیر گردشگری، باشگاه های ورزشی، حوزه کشاورزی و باغی، دام و طیور و سایر فعالیت های درآمدزا با ارائه طرح های خود با کسب مجوز تسهیلات دریافت کنند.
 وی ابراز داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داریم که می تواند در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال تاثیر بسزایی داشته باشد.
احمدزاده گفت: چنانچه مراجعه کنندگان به دنبال رفع مشکلات عمومی باشند و یا برنامه ای ارایه دهند که در رفع مشکلات جمعی موثر باشد، بهتر، بیشتر و کارسازتر می توان عمل کرد.
استاندار بیان کرد: هر تصمیمی که در این برنامه های ملاقات عمومی با مردم گرفته می شود و یا هر دستوری به دستگاه های اجرایی صادر می گردد طبق قانون بوده و پیگیری و تا رسیدن به نتیجه آن را دنبال می ‌کنیم.

در این برنامه دیدار رو در رو استاندار و معاونین از جمله ملاقات کنندگان انجمن راهنمایان گردشگری استان، در پی تقویت زیرساخت های فرهنگی، عشایری و طبیعی گردشگری استان بودند و فرزند شهید، همسر جانباز، تعدادی جانباز هم از دیگر مراجعه کنندگان بودند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: